Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin...Molempi parempi.
Mulla on kokemusta vain tosta Pinlockista (enkä edes tiedä, mikä on Fogcity), mutta eihän tuota Pinlockia saa mitenkään huurtumaan, jos se on puhdas ja oikein asennettu/säädetty. Pari milliä reunoistaan, korkeintaan.
Mites se light reactive kalvo on ajossa oikeesti toiminut? Voiko ajaa esim. tunneliin ja ulos huoletta? Lisäksi se väri on ilmeisesti sininen, miten havannointi liikenteessä? Optikkojen tietotoimiston mukaan sininen on huonoin väri ajamiseen.Fogcityn kanssa ei tarvi visiiriin porailla reikiä! Mulla toiminu ainakin erinomaisesti. Pistät viellä sen hyper optiks light reactive kalvon.... toimii!
Herää kysymys, että miksi visiiriä pitää pestä moneen kertaan päivässä myös sisäpuolelta? Vai minkä vuoksi kalvo alkoi pesuista falskaamaan? Toki likaa kertyy sisäpuolellekin, mutta eipä mielestäni sitä kovin usein tarvi/kannata sisäpuolelta pestä. Omassa visiirissäni on Progripin kalvo (oli halvempi hankkia kuin uusi visiiri pinlockilla varustettuna, pinlockin reikiä en halunnut ryhtyä poramaan vanhaan visiiriin), hyvin on toiminut jo pari vuotta, naarmujakaan ei ole tullut eikä irtoilemaan lähtenyt, kun varovasti on putsannut eikä liottanut kalvollista visiiriä vedessä.Mutta kun Saksan matkalla pesin visiiriä moneen kertaan päivässä, alkoi se juuri ennen Limburgia falskata ja päästi pesuvedet sisälleen.
Ja mitähän se mahtaa olla ? ? ?Joo ja minä olen käyttänyt samaa suihketta mitä hitsaajat käyttää
Itsellä oli visiirissä tämän kesän Progripin tekemä huurteenestokalvo. Näyttää rakenteeltaan samanlaiselta kuin FogCity. Tuo tummenee myös aavistuksen valaistuksen mukaan....pesin visiiriä moneen kertaan päivässä, alkoi se falskata ja päästi pesuvedet sisälleen.
Wurth maskispray?Ja mitähän se mahtaa olla ? ? ?Joo ja minä olen käyttänyt samaa suihketta mitä hitsaajat käyttää