• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pikakyssärit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juu-zo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rekkamasa sanoi:
^ on kyllä kun niinkun tavallaan mainitsinkin olen sitten taas tuolta suutarilan etralta, onkse nyt sit vantaata, saanut ensiluokkaista palvelua jopa kesken demopäivän millon sielä oli ihan infernaalinen hässäkkä.

Hyvää infoa tulee kiitokset kaikille! Tuossa tuota selattavaa jo riittääkin. Kokeillaas seuraavaa:

Näin yhdessä firmassa paineilmapistoolissa kiinni sellasen "buusterin", laitteen virallinen nimi lienee ejektori, mikä imee pistoolista tulevan ilmavirran voimasta takaosassaan olevista rei'istä lisää ilmaa siihen virtaukseen. En vaan tiedä millä nimellä k.o. kalikkaa lähtis edes googlaamaan kun ejektorilla ei löytynyt mitään sinne päinkään.

Tuolta löytyy kaikenlaista aiheeseen liittyvää:https://www.esska-fi.com/esska_fi_s/Venturi-suutin-puhalluspistooleille-muovinen-VD-BLP000000-15580.html

Mitenkä sytytyspuolat mitataan? Kahteen tulppaan/puola on johdot. Minkälaisia arvoja pitäs olla?

Meneekö cdi boxi kokonaan pimeeksi vai voiko esim. pätkiä jotain pyttyä?:right:

Bem-Ari sanoi:

Mnjoo yks tuola on mikä pääsee aika lähelle.

yoJi.jpg

Tuommonen härpätin, esskan sivulla sanotaan venturi-suuttimeksi mut tietääkseni se on kyllä vähän eri asia.

Koitetaas taas kun täältä tuntuu tietoa löytyvän.

Mistä sais halvimmalla etukumin V tohon mopoon? Ihan sama mikä linglong tai tsingtsong. Eipä ne vissiin montaa kymppiä oo missään?

Rekkamasa sanoi:
Koitetaas taas kun täältä tuntuu tietoa löytyvän.

Mistä sais halvimmalla etukumin V tohon mopoon? Ihan sama mikä linglong tai tsingtsong. Eipä ne vissiin montaa kymppiä oo missään?

Jos on nappulat kyseessä niin biltemassa on melko halpoja kummeja myynnissä, tietysti koon pitäisi täsmätä.

SM=Supermoto. En tullu miettineeks et tarviin erinäisiä tiivisteitä yms vielä niin paan samaan tilaukseen jostain wandamotorista tms.

Kannattaa muuten noi oikeita mopoja koskevat kysymykset suunnata motot.netin foorumille. Ei sillä ettei täältäki varmaan jotain tietoa irtoa, mutta ne jätkät tietää noista ihan kaiken. Tai ainaki sillon ku ite olin siinä iässä ni oli kovasti aktiivinen foorumi.

Edit: oon muuten sanonu tän joskus ennenki, toivottavasti en kuitenkaan samalle hekilölle koko aikaa hoe. :grin:

En jaksa parin kyssärin takia tehdä mihkään eeäsjonne foorumille tiliä :grin: tuo on alusta asti ollu myyntiin menossa oleva terapiaprojekti millä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus ajaa itse. Toivon mukaan piakkoin lähdössä myyntiin kunhan vielä löydän jostain 35mm pölystefat etupumppuihin. Tuntuu joka vm ja joka versiossa olevan aina eri keula. Missä on paiolit missä martsokkit ja aina eri paksuset...

Milläs helskutilla mä nyt varmistuisin että onko mulla takajarrun valokytkimessä ts. banjopultissa M10x1 vai M10x1,25 kierre?! Ei taida oikeen nähdä kuin kammalla enkä kehtaa käydä pulttikaupassa mittaamassa...

Rekkamasa sanoi:
Milläs helskutilla mä nyt varmistuisin että onko mulla takajarrun valokytkimessä ts. banjopultissa M10x1 vai M10x1,25 kierre?! Ei taida oikeen nähdä kuin kammalla enkä kehtaa käydä pulttikaupassa mittaamassa...
Normaalin M6-pultin nousu on 1,0mm, M8 1,25mm, M10 1,50mm jne. Noita voi käyttää kamman korvikkeena kun niitä yleensä on käsillä. Pulteista kun laittaa kierteet vastakkain (siis lomittain, kuten kammallakin), niin näkee hyvin tarkasti täsmääkö nousut.

HEKLER sanoi:
Radalle pitäisi saada vähän parempaa suojaa, tällä hetkellä tekstiileillä mennään. Katsoin 1-os nahkapukuja ja löysin tämän halvan mallin. Olisiko porukalla jotain mielipiteitä heittää? http://www.xlmoto.fi/nahkapuku-course-alpha-pro-valkoinen

Yks kaveri osti tuommoisen, ja hämmästelin tuota paikan päällä. Näkemäni perusteella rahansa arvoinen. Oli aika perforoitu, että ilma ainakin kiertää. Huomattavasti paremman oloinen kuin esim. Louisin halpisnahka Probiker.

On kuitenkin hyvä muistaa, ettei sitten kannata kokeilla sopivaa reilun tonnin pukua päälle. Se ero meinaan on jotain häkellyttävää. (itsellä yksi arvokkaampi ja halvempi Spyken puku)

Sitten olis pieni matikkapähkinä mitä en itse osaa laskea...

568ml haarukkaöljyä. 500ml siitä on 10w ja 68ml 7.5w.

Mikä on sekoituksen w?

Kaava ois kiva et saan mulkattua jos määrät muuttuu.

Rekkamasa sanoi:
Sitten olis pieni matikkapähkinä mitä en itse osaa laskea...

568ml haarukkaöljyä. 500ml siitä on 10w ja 68ml 7.5w.

Mikä on sekoituksen w?

Kaava ois kiva et saan mulkattua jos määrät muuttuu.

Jos nuo öljyt sekoittuu suoraan ja viskositeetti tosiaan muuttuu suoraan tilavuuksien mukaan niin eikös kaava olis: (500x10+68x7,5)/568=9,7w

Tähän uskomme :thumbup: kiitokset!

Edit: jaa niin sepä ei tuolla miksillä vielä kauheesti muutu, tarvinnee panna lisää tota lirumpaa et pääsis johkin yheksään noin...

Back