• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pienoismalleja

Sijainti
Espoo
Täällä on ollut aiemminkin noita juttuja pienoismalleista... nyt on näemmä tullut taas uusia markkinoille. Itse ajattelin hankkia tämmöisen joka ittellä joskus nuoruudessa oli... mopotin on 1:18 ja kuvan mukaan aikas hieno  
omg.gif
Pienenä miinuksena hinta .... 86 Eskoa

Joo, aika suolainen hinta. Onhan noita pienoismalleja vitriinillinen mutta lisää ostan kyllä aina jos mieleisen mallin jossain näen, kunhan ei hinta ole ihan pilvissä.
smile_org.gif

Vaikka tuollainen on myös seissyt aikoinaan pihalla tuliteränä niin täytyy vain kysyä että oliko se virtaviivainen tehohirmu todellakin tuon näköinen.
Onneksi tekninen kehitys on harpponut eteenpäin hurjasti.

Maiston pienoismallin omasta XX:stä tilasin ebaysta. Taisi maksaa jotain kympin paikkeilla toimituskuluineen.

Yamahan fzr 1000 vm-90 pienoismalli hakusessa mutta ei löydy mistään

Minä kokoan mieluummin itse pienoismallit..tamiyalla on aika paljon malleja..Hyllyssä tällä hetkellä Capirossin 500cc Honda Nsr ja kokousvaiheessa Gibernaun Suzuki Rgf
smile_org.gif

Aika paljon nuo vaatii hermoja kun jotain sytytystulpan johtoja tai jarruletkuja laittaa paikoilleen..Ja maalaus on välillä tylsää puuhaa, mutta on se sitten hieno valmiina kun itse on räpeltänyt
tounge.gif

Täältä voi katsoa tamiyan mallistoa

Back