Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Täällä on ollut aiemminkin noita juttuja pienoismalleista... nyt on näemmä tullut taas uusia markkinoille. Itse ajattelin hankkia tämmöisen joka ittellä joskus nuoruudessa oli... mopotin on 1:18 ja kuvan mukaan aikas hieno
Joo, aika suolainen hinta. Onhan noita pienoismalleja vitriinillinen mutta lisää ostan kyllä aina jos mieleisen mallin jossain näen, kunhan ei hinta ole ihan pilvissä.
Vaikka tuollainen on myös seissyt aikoinaan pihalla tuliteränä niin täytyy vain kysyä että oliko se virtaviivainen tehohirmu todellakin tuon näköinen.
Onneksi tekninen kehitys on harpponut eteenpäin hurjasti.
Minä kokoan mieluummin itse pienoismallit..tamiyalla on aika paljon malleja..Hyllyssä tällä hetkellä Capirossin 500cc Honda Nsr ja kokousvaiheessa Gibernaun Suzuki Rgf
Aika paljon nuo vaatii hermoja kun jotain sytytystulpan johtoja tai jarruletkuja laittaa paikoilleen..Ja maalaus on välillä tylsää puuhaa, mutta on se sitten hieno valmiina kun itse on räpeltänyt