Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No näin ne sano autokoulusta että kaks vuotta pitäs ajaa alle 25kW pyörällä...Eikös tuossa jää sitten jumiin siihen 25kW tehorajaan, jos täysi-ikäinen erehtyy ajamaan kortin tuollaisella pyörällä?Joudun nyt ajamaan sellasella alle 25kW pyörällä kortin, koska autokoulun kawasaki on minulle liian suuri..![]()
Meillä 157 mittainen parempi puolisko on ajellut pari kesää 08 mallisella kawan zx6r ninjalla. Sitä sai madallettua 3 senttiä takaa ja etupäästä putkia saman verran alas. Pyörän kapeus ja keveys olivat tärkeitä kriteereitä hankinnassa. Ja tietenkin se, että miellytti silmää eikä tuntunut heti mopolta.Ja siis mä haluaisin ihan jonkun Honda CBR tai Suzuki GSX, ihan sellasen katupyörän.
Nyt huijaat!tommosia vaimoja olekkaanHelppo ja kevyt käsitellä, sekä pyörä että vaimo![]()
No eihän tuon mittaisella enää pitäis olla mitään ongelmia minkään pyörän korkeuden kanssaItellä Honda CBR ja pituutta löytyy 169. Päkiät yltää maahan mutta kun on tukevat ajokengät jalassa ni onnistuu niinkin. Tosin pitää vähän kattoo mihin laittaa parkkiin kun edes hyvin loivaan ylämäkeen pyörää en kuitenkaan saa liikuteltua![]()
Ajokelejä odotellessa!
Höpöhöpö....Ei muutakun pelottomasti vaan kokeileen heti isolla pyörällä, niin minä ainakin tein vaikka vähän epäilyttikin aluks.Itsellä myös pärräkortti nyt tän kevään aikana hankittavana, ja koulun vaihtoehdot kawan er-6n tai sitten joku piikki (ei muista). Ja tuollaisen kawan päällä istuttuani en ole yhtään varma, että sellaisen kanssa selviän, joten näillä näkymin oon jumissa "välitilassa" pari vuotta.
Saa aika ihme käydä, että opettaja mut saa puhuttua ees kokeilemaan sitä isoa pyörää, vaikka mittaa onkin huimat 162 senttiä ja jalat kyllä yltää maahan..kyllähän sillä varmaan ajaa, mutta käsittelykoe voi mennä enemmän kuin puihin isolla pyörällä..![]()
![]()