• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pienessä maistissa ajelevat jäähylle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älkäähän ny poijjaat; apua pelastukseen on tulossa.....

"Poliisiylijohtaja Mikko Paatero ehdottaa Ylen haastattelussa vapaaehtoisten työskentelyä poliisin apuna. Hän vertaa kansalaisten apua vapaapalokuntatoimintaan ja uskoo sen vähentävän rikollisuutta. Hän toivoo asian mahdollistamista poliisilain muutoksella jo ensi vuonna."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012122716493355_uu.shtml

Minä liityn ainakin ensimmäisenä....ilmiannan kaikki....ihan vaan koska......koska mä olen jumalan sanansaattaja :WAZAAP:

Edit....... asiaan liittyvästi siis: hyvä ehdotus; saisimme puhalluttajia ja varsinkin tutkia vähäntäinkin riittävästi. (älkää käsittäkö väärin..en puolusta kännäämistä enkä kaahaamista missään muodossa. :rant:)

J@ck sanoi:
Viikonlopun ryyppyputki takana, niin 0,4 promillen (eikä edes pienemmillä) lukemilla ole maanataiaamuna mitään asiaa liikenteeseen. Jokainen kunnon kankkusen kokenut sen kyllä tietää, miksi se on vaan niin helvatin vaikea myöntää..?

Täyskiellon kannalla en silti ole ja oudolta kuulostaisi, jos olutpullon tai punkkulasin jälkeen pitäisi odotella "selviämistä". Toisaalta pyrkimykseni on jo vuosia ollut se, ettei missään tilanteessa olisi puhallusratsiapelkoa. Jos tiedän lähteväni liikenteeseen, niin miksi ottaisin edes sitä yhtä viinilasillista, tai olutpullollista..
Jos enemmän otan, niin ilman aamupuhallusta omaan mittariin en lähde ikinä liikenteeseen. Periaatteena se, että jos viisari yhtään värähtää, niin odotellaan nollia. Ja vaikka olisi vain huono olo, niin odotellaan edelleen.

Mjaa... Pikemminkin niin, että paras ajokunto on siinä 0,5 - 1.0 promillen välissä. Kun taso lähenee nollaa alkaa vointi ja tärinä olla sitä luokkaa, ettei voi juuri muuta tehdä, kuin maata paikallaan, ja pitää sängyn laidoista kiinni.

Edellä mainitusta syystä, niitä "vahinkokäryjä" tulee pitkien viikonloppujen jälkeen.

Luin koko ketjun ja sattuu päähän... V%tun suomi.. Niin paljon hyvää mutta niin paljon huonoakin..

Mistä noita liikenneministerinvirkoja sais? Mulla olis kans paljon "hyviä" ideoita. Myös poliisiylijohtajan paikan voin ottaa vastaan jos saa hyvät eläkesopparit.

Back