• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Peurakolari + kaahausta kangasalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SamiN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Riippumatta siitä ihaileeko tai kannattaako ko. ryhmän karkuunlähtöä, oli se tällä kertaa heidän kannaltaan varmasti kannattava ratkaisu; rahaa ja kortteja säästyi roppakaupalla..
Puhuuko Aamulehti siis pashaa, itse tai syötettynä, väittäessään poliisin saaneen rekisterinumerot talteen ja porukan kiinni jo keskiviikkona?
Ilmeisesti puhuu paskaa. Eli pari kilvestä olisi saanut numerot.
Tilanne on kuitenkin se, että vaikka saisivat kaikki kiinni, ei tilanne ole sen huonompi kuin ennen karkuun lähtemistä (kortti oli lähdössä joka tapauksessa; karkuun lähtemisellä se voisi säästyä).

Toivottavasti jätkät ei jää kiinni. Itsekkin olisin kyseisessä tilanteessa tehnyt aivan samoin. Todella huonon maun mukaista toivoa kanssamotoristeille kiinnijäämistä ja kortitta oloa
mad.gif
Mutta ainahan näitä hiljaisia kyrpiä löytyy
biggrin.gif
biggrin.gif
Kyllähän sä Anttari nyt vaan ärsytät herkkiä ihan tahallas, mutta mä voin olla yksi äänekäs k**** vaikka sun satulallasi.
biggrin.gif

Minä en nimittäin näe mitään syytä siihen, miksi juuri muutamalla motoristilla pitäisi olla muista poikkeavat oikeudet noudattaa tai olla noudattamatta kaikkia koskevia sääntöjä ja rajoituksia.

Joillakin on tähän varmaan ne asialliset perustelut, mutta ei niitä velä koskaan ole nähty.
omg.gif

Riippumatta siitä ihaileeko tai kannattaako ko. ryhmän karkuunlähtöä, oli se tällä kertaa heidän kannaltaan varmasti kannattava ratkaisu; rahaa ja kortteja säästyi roppakaupalla..
Puhuuko Aamulehti siis pashaa, itse tai syötettynä, väittäessään poliisin saaneen rekisterinumerot talteen ja porukan kiinni jo keskiviikkona?
Kyllä näin se tekee
wink.gif
Tottahan sen täytyy olla sehän on lehdessä
pftroest.gif

Toivottavasti jätkät ei jää kiinni. Itsekkin olisin kyseisessä tilanteessa tehnyt aivan samoin. Todella huonon maun mukaista toivoa kanssamotoristeille kiinnijäämistä ja kortitta oloa
mad.gif
Mutta ainahan näitä hiljaisia kyrpiä löytyy
biggrin.gif
biggrin.gif
Kyllähän sä Anttari nyt vaan ärsytät herkkiä ihan tahallas, mutta mä voin olla yksi äänekäs k**** vaikka sun satulallasi.
biggrin.gif

Minä en nimittäin näe mitään syytä siihen, miksi juuri muutamalla motoristilla pitäisi olla muista poikkeavat oikeudet noudattaa tai olla noudattamatta kaikkia koskevia sääntöjä ja rajoituksia.

Joillakin on tähän varmaan ne asialliset perustelut, mutta ei niitä velä koskaan ole nähty.    
omg.gif
Jokainen saa ajaa ihan tavallaan miten haluaa,eikös vaan? Seuraukset joko kärsii tai sitten ei.Elämä on täynnä valintoja
biggrin.gif
biggrin.gif

Piikkimattoo peliin, eiköhän pysähdy
062802jumpie_prv.gif
Haluaisin nähdä kun ajat yli 200km/h piikkimattoon
Mä en aja 200:aa. Ja jos tää juttu olis ollu otsikon: "mun ZX-10R pöllittiin Kankasalla, ja sillä ajettiin poliisia karkuun" alla, kenelläkään ei olis riittänyt ymmärrystä kuskille, ei edes alias Bomberilla.
Silloin olis voinu kundi ajaa piikkimattoon ihan huolella ja setä siniset olis vaikka saaneet ampua sen pyörän päälle, eikö vaan?

033102ass_1_prv.gif

Ja jos kanssamotoristit on tollasia kuvatunlaisia aaseja, niin kortti pois ja pyörä valtiolle
thumbs-up.gif

Back