• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perse puutuu mistä uusi penkki pyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hillomunkki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Moro,

tietääkö joku mistä saisi uuden istuimen pyörään? käytännössä kiinnostaisi saada alkuperäistä vastaava (eli siis 2-osainen) mutta mukavempi penkki kuin mitä alkuperäinen esim. geeli tjsp.

Mistäköhän noita saisi helposti ja kohtuulliseen hintaan? Mieluiten suomesta ostaisin kun en ulkomailta tykkää tilata. Toki voi myös ulkomaan linkkejä laittaa.

Pyöränä siis SV650s vm.-00

Geelisysteemeistä en tiedä, mutta verhoilija saattanee myös auttaa. Penkki mukaan ja ihmettelemään eri täytemateriaaleja. Eikä ole hinnalla pilattua hommaa. Itsellä penkin muokkaus verhoilijalla maksoi 60 euroa. Olin yllättynyt miten monenlaisia vaihtoehtoja onkaan olemassa täyttää sitä penkkiä.

Geelisysteemeistä en tiedä, mutta verhoilija saattanee myös auttaa. Penkki mukaan ja ihmettelemään eri täytemateriaaleja. Eikä ole hinnalla pilattua hommaa. Itsellä penkin muokkaus verhoilijalla maksoi 60 euroa. Olin yllättynyt miten monenlaisia vaihtoehtoja onkaan olemassa täyttää sitä penkkiä.
Kenellä teetit homman?

Verhoilijoista en tiedä, mutta jos omatoimisesti penkkiä toppailee niin geelimattoa saa näistä proteesikaupoista aikas edukkaasti. Lahdessa esimerkiksi siitä Rautatienkadun nurkalla olevasta saapi. On aivan samaa tavaraa mitä valmisgeelipenkeissä on, kehitetty pyörätuolissa istuvien peräpaineita tasaamaan.

Kenellä teetit homman?
Tuolla
Onhan noita varmasti muitakin hyviä olemassa.

Itse maksoin toisessa paikassa 100€ satulan uudelleen muokkaamisesta ja madaltamisesta. Vähän jouduttiin tekemään istumaharjoituksia ja muuta virittelyä mutta tais tulla hyvä.
Katotaan ensimmäisen reissun jälkeen.

Verhoomo Riihiluoma Elimäellä on tehnyt penkki muutoskia vuosikausia, Maukka ajaa itsekkin pyörällä ja osaa asiansa. Käyttää myös geelimattoja upotettuna oikeisiin kohtiin penkin pehmusteisiin ja jos tarvitsee verhoilua käyttää vain laatu materiaaleja.
email: verhoomo.riihiluoma@co.inet.fi Kannattaa kysyä mikä on työtilanne, milloin joutaa tekemään. Kannattaa miettiä tarkkaan minne vie, jos ei tule hyvä kun ei tekijällä ei ole kokemusta mp penkistä, tulee kallis penkki kun joutuu kuitenkin viemään uudelleen sellaiseen paikkaan joka tietää mitä tekee. Tee google haku firman nimellä ja katso keskutelupalstojen vastauksista mitä asiakkaat sanovat. Ainakin http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=97808 ja pyhimys volvo keskusteluissa kehuvat että todella osaa hommansa

Back