Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanomisestani en tingi, mutta verbaliikkasi teki vaikutuksen, ja ymmärränhän mä. Sitäkin suuremmalla syyllä jätetään ne patajutut tyhmille, eikö?Sallittaneen tuo tilannetta värittävä uho pieni pilke silmäkulmassa... Liikenne herättää tunteita varmasti kaikissa, ja jos joku ymmärtämättömyyttään/huolimattomuuttaan/tyhmyyttään aiheuttaa hengenvaarallisia tilanteita, kai siitä voi antaa välittömän henkilöarvostelun hiukan perusilmettä tiukemmalla sävyllä? Itse oon lehmän hermoilla varustettu, mutta tuossa tilanteessa ei ollu päällimmäisenä kovin kukkahattumaisia ajatuksia.Ja nää pataanvetämisuhoilut on kyllä muutenkin aikaslaillasta.![]()
![]()
Otetaan silleSanomisestani en tingi, mutta verbaliikkasi teki vaikutuksen, ja ymmärränhän mä. Sitäkin suuremmalla syyllä jätetään ne patajutut tyhmille, eikö?![]()
Juu, olet kyllä oikeassa, kaikki pyrkivät kiinnittämään kärrynsä/tavaransa oikein.Jessus mitä kommentteja taas täällä tulee... Kykloopit taas asialla![]()
KUKAAN ei jätä tahallaan tahallaan kiinnittämättä peräkärryn osia tai kuormaa. Ei kukaan...
Oon muuten kerran nähnyt h-auton perässä kärryn, jossa oli jotain tynnyreitä. Ei niitä sidottu oltu, mutta kärryn kyydissä oli kaksi pikkupoikaa, jotka piteli niitä kiinni! Tapahtui muutama vuosi sitten Järvenpää-Hyvinkää välillä.![]()
Tästä syystä kuormia ei sidotakkaan niillä parin sentin levyisillä "kuormaliinoilla" joita saa muutamalla eurolla. Niillä kun on käytännössä melkeinpä vain psykologinen merkitys. Ja jos terävää reunaa esim. levyssä niin aina pitäis laittaa jotain pahvin palaa tai jotain reunan ja liinan väliin. Vaikka se työ kintas mikä sattuu oleen kädessä.Tässä enemmän kuin yksi vuosi sitten mulla oli semmonen minivan elikkä tila-auto. Siinä kattoteline. Sidoin siihen kattotelineeseen 1 kpl kovalevyjä (120 cm x jotain). Läksin sitten hyvin hiljakseen kuljettamaan levyä pienen matkan verran. Ajoin tosi hiljaa. Oli itäsuomalainen kaupunki. Yht´äkkiä tuulenpuuskä tempaisi levyn, katkaisi sidokset (tai riittävän monta) ja levy lähti ilmojen teille. Näin taustapeilistä kun se teki pari leijaliikettä ja laskeutui tielle. Takana, hiukan kauempana tuli auto, mut onneksi riittävän kaukana.
Eli semmosta sattuu.