Tänään tuli kunnioitettua valtion virkamiehiä puoli vahingossa tehdyillä lievällä stoppieilla (ihan siististi vain kevensin perää), tuleekohan näin päin yhdellä kumilla ajosta myös helposti penalttyä?
Olin tulossa aivan yksin juuri keltaisiin vaihtuneisiin valoihin, kun äkkäsin virka Mondeon hilppasen myöhässä risteävän tien jonossa pakun takana. Nano sekunnissa päättelin, että mopottimella vähän myöhässä isosta liittymästä läpi vanhoilla vihreillä, tulee näyttämään pahalta ja on hyvät mahdollisuudet kotiuttaa 12 päiväsakon edestä ekuja valtion budjettiin.
Normaalissa liikennevirrassa tuo olis vielä mennyt läpi, mutta nyt jätkä jänisti ja pääsin ihailemaan valon vaihtumista punaiseen sekä mondeon kiihdyttämistä horisonttiin.
/z
I know; vihreää palaa pitkään, valmistaudu pysähtymään ja ihan rajoitusten mukaan... sinä Tarzan - minä väärässä oleva mopottaja.
edit: katos vaan äänestysten typoja ei pääse korjaamaan..
edit.. ei vaineskaa, en mäkään pelkää
(paitsi pimeessä sano pikku karhu, koookoo isolle Karhu-ryhmälle).
Poliisi on mun kaveri - oikeesti. Yks tuttavakin ajaa vilkkuvalopiiskamopoo..
Olin tulossa aivan yksin juuri keltaisiin vaihtuneisiin valoihin, kun äkkäsin virka Mondeon hilppasen myöhässä risteävän tien jonossa pakun takana. Nano sekunnissa päättelin, että mopottimella vähän myöhässä isosta liittymästä läpi vanhoilla vihreillä, tulee näyttämään pahalta ja on hyvät mahdollisuudet kotiuttaa 12 päiväsakon edestä ekuja valtion budjettiin.
Normaalissa liikennevirrassa tuo olis vielä mennyt läpi, mutta nyt jätkä jänisti ja pääsin ihailemaan valon vaihtumista punaiseen sekä mondeon kiihdyttämistä horisonttiin.
/z
I know; vihreää palaa pitkään, valmistaudu pysähtymään ja ihan rajoitusten mukaan... sinä Tarzan - minä väärässä oleva mopottaja.
edit: katos vaan äänestysten typoja ei pääse korjaamaan..
edit.. ei vaineskaa, en mäkään pelkää
(paitsi pimeessä sano pikku karhu, koookoo isolle Karhu-ryhmälle).
Poliisi on mun kaveri - oikeesti. Yks tuttavakin ajaa vilkkuvalopiiskamopoo..