• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pelekkääkkö Polliisia - Spennaatko Skoudeja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeromark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pelekkääkkö Polliisia - Spennaatko Skoudeja - kunnioitatko virkavaltaa?

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • En

• Joskus jähän jänistää

• Ääniä yhteensä
    0
Hyvässä yhteisymmärryksessä on tähän asti menty. Ei ole jänskättänyt kumpaakaan osapuolta.
biggrin.gif

Kyllä nuo välillä jännittää,joutuu myöntään.Kuullut sellasia juttuja,miten pienestä sitä voi saada kaikenmoista shittiä niskaan..keulimisesta,stoppiesta..kilpitelineistä,vilkuista yms...
mad.gif
.Joten oppii jännittään.
omg.gif
(Aina) ei mennä ihan lain sallimilla keinoilla mut vielä ei ole napsahtanut vaikka lähellä ollut monesti.(koputtaa puuta)!!! Tällä hetkellä pyörä euro3 normin mukainen ja vaik rakenneltu niin e-hyväksytty kumminkin kaikilta osin.Myttyä näillä konsteilla palaa vähän enemmän mut ei tarvi sit virkavallan puuttua moisiin asioihin.
033102bebe_1_prv.gif

Empä nyt mitenkään erityisesti pelkää. Tosin jos pysäyttävät, niin hetken aikaa tulee kelattua, että mitähän sitä mahtoi tehdä ja mitä siitä seuraa...

Eihän noita pelätä tarvi, työtään kun tekevät.
Joskus saattaa vähän jänskättää ku näkee skoudeja
kivan mutkapätkän varrella
omg.gif

mä en pelkää muuta kuin sitä et pysäytettäessä teen jotain tyhmää, noi univormut ku pistää mut ihan hyytelöksi...
inlove.gif

Kyl mä taisin eilen vähän pelätä poliisia
bawling.gif
... ABC:n baarissa alko jo herrojen katse tuntumaan selässä... et ne on hakemassa just mua kun olin vähän aikaisemmin ajellut mondeota vastaan minimx:llä

Poliisin kanssa ei oo koskaan ollut vaikeuksia.Oon vaan myöntänyt syyllisyyteni ja saanut maksulaput mukaani.
bawling.gif

Ei pelota, toisinaan v*tuttaa
biggrin.gif
.. Varoa niitä toki saa, ettei napsahda
omg.gif
. Sinivuokkojen kukinta-aika ja -paikka pitää yrittää etukäteen aavistaa
confused_orig.gif
.

Henk.koht. ei ole mitään poliiseja vastaan. Tekevät työtään, joka monimuotoisuudessaan tuo näkyville koko kansan kirjon; hyvässä ja pahassa. Kaveripiirissä yksi poliisi (sikakomea kröhöm), eikä tämä positiivinen mielipide mitenkään johdu hänestä.
smile_org.gif

...Naaaaaa, poliisia peläthän vain sillo JOS on tullut tehtyä jotaki väärää.....eiks se mene näin ?

Ei mäne!

Minä ainahhiin pelekkään sitä savolaespolliisia jonka perässä ajelin männäsunnuntaina Raotavoaralta etellään päen. Ei pysynnä pirulainen mutkasella tiellä omalla puolella tietä ei alakkuunkkaan.

Tuommonen pölijä kun se tulloo mutkassa vasttaan ni mihinkä väestät!

Ja ku risttaoksseen tulttiin ni arvvooppa osasko tuo laettaa vilikkuva peälle. Enkä tarkota sitä sinistä.

Ja sitte sille tuli kiire siitä risttaoksesta. Kihytti älytönnä niinku oesi tuli ollunna persijessä. Minä ite annon voorttin männä hujottaa sitä sallittuva (ja ehki vähä ylite), voan niin tuo jätti yhen suoran aekana kilometrin peähän.

En pelekee polliisia, en jo pillillä piimee enkä oo oulusta
biggrin.gif

Ihmisiä ne poliisitkin on, koko ihmiskunnan kirjo näkyy niissäkin niinkuin muissakin ammattiryhmissä.... Kyynisyys kyllä näkyy monissa vuosien työrupeaman jälkeen, näkevät nimittäin työssään niin paljon kurjuutta, ettei me tavalliset kuolevaiset edes pystytä kuvittelemaan
confused_orig.gif

Pelkää en, kunnioitan kyllä! Oikealla asialla virkavalta on, itse valitsen ajonopeuteni. Ne tekee työtään, niin kuin minäkin, niin kuin kaikki. Simppeliä!

En pelekää vaikka oon Oulusta ja jonku kerran joutunukki niitten kans tekemisiin. Yks vei kortin mutta toinen anto heti takas. Mukava heppu.  
biggrin.gif

Toisinaan v*tuttaa kun ne ei oo paikalla sillon ku pitäs...

Ei pelota.. noitahan on monenlaisia kuten meitä tavan pulliaisiakin. Osa jopa sangen mukavia ja asiallisia ihmisiä. Yleensä varsinkin alalla pidempään olleet ja elämänkokemusta omaavat tyypit on ihan jees.
Vihertävät sinivuokot ovat oma lukunsa.. mutta eikai tuossa ammatissa jaksa kovin pitkään joka asiasta ressiä repiä.

Back