Ice ice baby ja pari muutakin
Toivottavasti ei koskaan tarvii niitä käyttää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti löytää, mutta mistä ne tietää että saako hänelle ilmottaa? Ice:n kun laittaa eteen ni antaa samalla luvan siihen että ne saa ilmottaa..Kait ne löytää sieltä ÄITI ilman tota ICE liitettä![]()
Voisi olettaa, että jos on äidin numero kännyssä, äiti voisi myös haluta tietää. Vai onko parempi, että kuulee asiasta kiertotien kautta? Tuskin.Varmasti löytää, mutta mistä ne tietää että saako hänelle ilmottaa? Ice:n kun laittaa eteen ni antaa samalla luvan siihen että ne saa ilmottaa..Kait ne löytää sieltä ÄITI ilman tota ICE liitettä
Itse en ainakaan uskaltais laittaa kenellekään viestiä tollases tilanteessa ellei oo ice:ä edessä..![]()
![]()
Kyllä varmasti äiti haluaa tietää, mutta niillä ei silti ole lupaa tehdä sitä, ellet sä laita sitä ice -koodia siihen. (Jos oot tajuttomana tienposkella, etkä pysty sanoa, että soittakaa vaan.)Voisi olettaa, että jos on äidin numero kännyssä, äiti voisi myös haluta tietää. Vai onko parempi, että kuulee asiasta kiertotien kautta? Tuskin.Varmasti löytää, mutta mistä ne tietää että saako hänelle ilmottaa? Ice:n kun laittaa eteen ni antaa samalla luvan siihen että ne saa ilmottaa..Kait ne löytää sieltä ÄITI ilman tota ICE liitettä
Itse en ainakaan uskaltais laittaa kenellekään viestiä tollases tilanteessa ellei oo ice:ä edessä..![]()
![]()
Eikös ICE-koodin tarkoitus ole juuri se, että tietää kehen pitäisi ottaa yhteyttä. Ei se, kehen SAA ottaa yhteyttä.Kyllä varmasti äiti haluaa tietää, mutta niillä ei silti ole lupaa tehdä sitä, ellet sä laita sitä ice -koodia siihen. (Jos oot tajuttomana tienposkella, etkä pysty sanoa, että soittakaa vaan.)Voisi olettaa, että jos on äidin numero kännyssä, äiti voisi myös haluta tietää. Vai onko parempi, että kuulee asiasta kiertotien kautta? Tuskin.Varmasti löytää, mutta mistä ne tietää että saako hänelle ilmottaa? Ice:n kun laittaa eteen ni antaa samalla luvan siihen että ne saa ilmottaa..Kait ne löytää sieltä ÄITI ilman tota ICE liitettä
![]()
Hmm, mietinpä sitä, ja tuntuu iha viksulta noinki... Moon tällane nuori pentu vielä enkä osaa ajatella aina noin pitkälle.Eikös ICE-koodin tarkoitus ole juuri se, että tietää kehen pitäisi ottaa yhteyttä. Ei se, kehen SAA ottaa yhteyttä.Kyllä varmasti äiti haluaa tietää, mutta niillä ei silti ole lupaa tehdä sitä, ellet sä laita sitä ice -koodia siihen. (Jos oot tajuttomana tienposkella, etkä pysty sanoa, että soittakaa vaan.)Voisi olettaa, että jos on äidin numero kännyssä, äiti voisi myös haluta tietää. Vai onko parempi, että kuulee asiasta kiertotien kautta? Tuskin.Varmasti löytää, mutta mistä ne tietää että saako hänelle ilmottaa? Ice:n kun laittaa eteen ni antaa samalla luvan siihen että ne saa ilmottaa..Kait ne löytää sieltä ÄITI ilman tota ICE liitettä
![]()
Meinaatko tosiaan, että jos sairaalassa makaa koomassa monta päivää, niin omaiset saavat tietää asiasta vasta ottamalla itse selvää, vaikka ÄITI & ISÄ olisi lompakossa lapulla puhelinnumeroineen? Mietipä sitä.