Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asensin itselleni kyseisen kokoisen laatan jalan alle, mutta sen jälkeen alkoi eturengas porautumaan hiekkaan. Eikun toinen samanlainen laatta eturenkaan alle ja hyvin toimii, kun eturenkaan tähtää laatan päälle niin jalka on aina oikeassa kohtaa.Jos sulla on vakipaikka, missä pyörää säilytät, niin hanki 40x40 cm laatta (kivinen tai betoninen), jonka upotat maahan. Laatta ei häiritse silmää ja parkkeeratessa on helpompi laskea jalka kun ei tarvitse tähdätä 10 sentin alueeseen. Samaisen laatan päälle saa pyörän myös keskijalalle tarvittaessa.
Mulla on laminaattiparketin pala, ja värinä pyökki tietenkin...Hiilikuituahan sen tarvii olla, jos tyylistä puhutaanJoku lankunpätkä ei mun mielestä oikeen sovi tyyliin...tai sit kromia jos customilla ajellaan.![]()
![]()
Paksu lompakko on paras alusta seisontatuelleTaloyhtiön pihan asfaltoinnissa loppu rahat kesken joten ruutuja on liian vähän. Lääniä olis kyllä mutta nurtsipohjaista. Mitä suosittelette jalan alle kovikkeeksi, onks sitä tarkoitusta varten olemassa jotain valmiita virityksiä saatavilla? Ei ole ainakaan kataloogeista pompannu silmään.. Joku lankunpätkä ei mun mielestä oikeen sovi tyyliin.![]()
Jotain hyvää sentäs noissa matkamopoissakin, kun niissä usein on semmonen pieni kannellinen lokero katteessa, ettei taskussa tartte pitää.Kurkkupurkinkantta jouduin hädissäni kokeilemaan mökillä (sorapinta) ja siellä ainakin toimi. Se ei edes pääse luiskahtamaan pois jalan alta, kun siinä on se kantti ympärillä.
Huhtikuun Fast Bikes - lehden mukana tuli muovihärpäke taskuun laitettavaksi.
Oli miten oli, silloin kun tollasta tarvitsee, niin yleensä se ei ole mukana.