Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ihme säätäjä jos on kissa/hiirileikkiä leikkinyt noin pitkään. Mikä mielessä? Vai jotain pielessä? Vaiko vetomiesLyödään painetta ja odotellaan tuloksia. Sen jälkeen poliisi voi hyvin mielin sanoa, että emmehän me häntä "tappaneet" ihan itse tuo sen teki![]()
No juu. MTV3 netistä lainattua... "- Moottoripyöräilijä tuli Itäväylää pitkin Hakaniemeen, jossa törmäys sattui. Vuonna 1982 syntynyt pyörää kuljettanut mies loukkaantui tilanteessa, mutta ei ole enää tajuttomana, Pennanen totesi."Tajuissaan taas mtv3.fi:n mukaan.
Tilannehuone 2.7 klo 19:38 : Tieliikenneonnettomuus, pieni ...Ohi topicin
Kellään hajua, mitä tapahtui eilen 3.7.2009 alku illasta Viikintien ja Viilarintien risteyksessä, kun oli pun./har. (muistaakseni) Suitza keula lytyssä ja kuski keskellä risteystä kypärä päässä selällään, liikenne poikki Itäväylälle ja hoitureita paikalla?
Saako sitten "ei tavan motoristit" alennusta vakuutuksiin kun "normaalimotoristi" kaatuu väinöllä johon uusitaan MEIDÄN vakuutuksista kromia 15 000€ edestä ? Vastaavasti kaikkien "normaalimotoristien" vakuutukset nousevat.On se mukava, että porukka kaahaa ja aiheuttaa onnettomuuksia. Saadaan työllistettyä Poliiseja, hoitohenkilöstöä, vakuutusyhtiöitä ja tavallisille motoristeille kovempia vakuutusmaksuja.
Edelleenkin olen sitämieltä että, tuplasti ylitetystä nopeudesta kulkupeli valtiolle, sakot nykyisten mukaan ja kortti hyllylle ja pitkäksi aikaa.
On se mukava, että porukka kaahaa ja aiheuttaa onnettomuuksia. Saadaan työllistettyä Poliiseja, hoitohenkilöstöä, vakuutusyhtiöitä ja tavallisille motoristeille kovempia vakuutusmaksuja.
Edelleenkin olen sitämieltä että, tuplasti ylitetystä nopeudesta kulkupeli valtiolle, sakot nykyisten mukaan ja kortti hyllylle ja pitkäksi aikaa.
Jos laki on sellainen ja noin pääsee käymään, niin oma vika ja kärsin seuraamukset.On se mukava, että porukka kaahaa ja aiheuttaa onnettomuuksia. Saadaan työllistettyä Poliiseja, hoitohenkilöstöä, vakuutusyhtiöitä ja tavallisille motoristeille kovempia vakuutusmaksuja.
Mukavan kategorisesti aseteltu. Mitähän tuumaat sinä päivänä kun ajat 20 alueella erehdyksessä 40 km/h ja vouti vie Kawasi ruttariin ja sulattamoon?
Tiedän, kärjistetty ja kaavamainen esimerkki, mutta niin on sinunkin. Vai kompuroinko provoon?
Oletko sä poliisi? Viestistä saa sellaisen käsityksen. Ei se haittaa vaikka oletkin, ammattihan se on siinä missä muutkin..Jos laki on sellainen ja noin pääsee käymään, niin oma vika ja kärsin seuraamukset.On se mukava, että porukka kaahaa ja aiheuttaa onnettomuuksia. Saadaan työllistettyä Poliiseja, hoitohenkilöstöä, vakuutusyhtiöitä ja tavallisille motoristeille kovempia vakuutusmaksuja.
Mukavan kategorisesti aseteltu. Mitähän tuumaat sinä päivänä kun ajat 20 alueella erehdyksessä 40 km/h ja vouti vie Kawasi ruttariin ja sulattamoon?
Tiedän, kärjistetty ja kaavamainen esimerkki, mutta niin on sinunkin. Vai kompuroinko provoon?
Oma virhe, ei kenenkään muun poliisin, lainsäätäjän.
Miksi se on vallitseviakin lakeja niin saatanan hankala kunnioittaa?