Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama viritys mulla mutta ilman k&n filsuakävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!![]()
Juuri Erkan penkistä takasesta 142.7hv ja aivan vakio ...kävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!![]()
Uskoo ken tahtoo, että pelkällä putkella ja PC III:lla lähtisi 160 hp takapyörältä. Tuohan tarkoittaa jotain 180 hp kytkimeltä. Ei se vakioputki nyt niin huono ole, jotta ihan 30 hp lisäyksistä puhutaan sen poistolla.sama viritys mulla mutta ilman k&n filsuakävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!![]()
takaselta 160hp
penkistä ei tietoa sen enempää
vaasan aj-bike kuitenkin mitannu
pyörä -05
kuten sanottu penkistä ei tarkempaa tietoaUskoo ken tahtoo, että pelkällä putkella ja PC III:lla lähtisi 160 hp takapyörältä. Tuohan tarkoittaa jotain 180 hp kytkimeltä. Ei se vakioputki nyt niin huono ole, jotta ihan 30 hp lisäyksistä puhutaan sen poistolla.sama viritys mulla mutta ilman k&n filsuakävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!![]()
takaselta 160hp
penkistä ei tietoa sen enempää
vaasan aj-bike kuitenkin mitannu
pyörä -05
Ei millään pahalla, mutta hieman epäilyttää tuo tulos.
...tai Busan...?ei tietä mikä häntä vaivaa!! taidan ostaa kawan.....![]()
XX -04 vakiona mitattu 142 hp takanakilta. Pc:llä, Devilin kokoputkistolla ja 16/44 välityksillä takapyörätehoksi mitattu 151 hp. Penkitys tehty Molitor Oy:llä.
Niin? Onhan tuo ihan linjassa konetehon kanssa.XX -04 vakiona mitattu 142 hp takanakilta. Pc:llä, Devilin kokoputkistolla ja 16/44 välityksillä takapyörätehoksi mitattu 151 hp. Penkitys tehty Molitor Oy:llä.Rajut on sulla tehot vakiona takaselta , eikös se kone anna vakiona noin 152 hp kytkimeltä ....![]()
![]()
voit tehdä siitä yksilöllisen... turbo tai jotain, ei vaivaa tehonpuute kilpavarustelu alkakoot.Busaan ei kykene kun naapurilla on jo.... ei passaa matkia!