• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paska xx. miks mulle käy aina näin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipi111
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!
sad_orig.gif

Jälkiviisaana voisi todeta, että olisi kannattanut penkittää ennen ja jälkeen modauksen.
Tuntuisi olevan aika tarkkaan vakion tehot. Bike mittasi (syksy 2006) kytkimeltä 155 hv ja jos siitä ottaa sen 15% tehohäviön, niin aika tarkkaan 133hv takapyörältä pitäisi löytyä - siis vakiosta.

Kyllä tuo on aikas normaali vakion takapyöräteho. Kumma kun ei moiset modaukset vaikuta enempää. Ettei olis kuristettu saksan malli?

Ihan normi tehothan nuo on, mulla sai kaasuilla 160kaakkia takaselta, noi erot penkeissä, saattaa vaikuttaa useemman kaakin verran.

kävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!
sad_orig.gif
sama viritys mulla mutta ilman k&n filsua
takaselta 160hp
penkistä ei tietoa sen enempää
vaasan aj-bike kuitenkin mitannu
pyörä -05

sad_orig.gif
Juuri Erkan penkistä takasesta 142.7hv ja aivan vakio ...
Sorry ...
cool.gif

sad_orig.gif
takaselta 160hp
pyörä -05
Uskoo ken tahtoo, että pelkällä putkella ja PC III:lla lähtisi 160 hp takapyörältä. Tuohan tarkoittaa jotain 180 hp kytkimeltä. Ei se vakioputki nyt niin huono ole, jotta ihan 30 hp lisäyksistä puhutaan sen poistolla.

Ei millään pahalla, mutta hieman epäilyttää tuo tulos.

Exxonin baarin mukaan, pc ja täysakra nostaa tehoa +- 14 hv takapyörälle, jos on oikein kunnolla penkitetty ja säädetty. Filsun vaihto ei vaikuta tehoon, vakio hengittää riittävän hyvin. Näin muistelen..
tounge.gif

Mulla on ollut iät ja ajat täysakra (ja vielä kaasarimallin, joka ei huom. käy ruiskuun..!!! paitsi murjomalla, mutta sitä ei silloin viisaatkaan netissä tienneet) ilman pc:tä, kun en aikoinaan saanut aikaiseksi (enkä halvalla™). Hyvin se kukkuu ja kierroksilla on tehua.
smile_org.gif

sad_orig.gif
takaselta 160hp
pyörä -05
Uskoo ken tahtoo, että pelkällä putkella ja PC III:lla lähtisi 160 hp takapyörältä. Tuohan tarkoittaa jotain 180 hp kytkimeltä. Ei se vakioputki nyt niin huono ole, jotta ihan 30 hp lisäyksistä puhutaan sen poistolla.

Ei millään pahalla, mutta hieman epäilyttää tuo tulos.
kuten sanottu penkistä ei tarkempaa tietoa
näin papereissa luki.
vakiona oli 149

XX -04 vakiona mitattu 142 hp takanakilta. Pc:llä, Devilin kokoputkistolla ja 16/44 välityksillä takapyörätehoksi mitattu 151 hp. Penkitys tehty Molitor Oy:llä.

niin se mopedi on -03 ja tuotu kyllä saksasta uutena! Minkähänlaisia kuristuksia siinä voi mahollisesti olla?
confused_orig.gif
??

Ai että 10 heppaa hukassa ja mopotti pitää vaihtaa sen vuoksi
pftroest.gif

Aika mestari olet jos yleensä ajossa huomaat moista eroa. Ja jos huomaisitkin niin ero on niin häviävän pieni, jotta sillä ei ole paskankaan merkitystä.

Mutta onhan mopottimen vaihtamiseen joskus keksittävä vieläkin huonompia tekosyitä
biggrin.gif

Nuista tehoista en tiiä,mutta mitä eroja -07 mallissa on vanhempiin,muuta kuin tuo ruisku,siis moottorin erot?
Ja mitä nuo kuristukset.. onko suomessa myydyissä jotain kuristuksia joita pitäisi(kannattaa/ei kannata/hyötyä/haittaa..?) poistaa..vai? Ja miksi saksassa on?
withstupid.gif
lookaround_orig.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
idea3.gif
062802moto_prv.gif

Back