• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Parkkikiekko ja motskari (miten toimitte?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sami1024 sanoi:
Kun siirtyy nykyaikaan ja maksaa pysäköinnin rekisterinumerolla kännykkäsovelluksessa, niin ei tarvitse pelleillä lipukkeiden ja reklamaatioriskin kanssa.

Sitten pitää vaan tarkkaan katsoa että se sovellus paikoitti sut oikealle puolelle katua ja oikealle puolelle risteystä. Jottet ole vahingossa maksanut halvemman vyöhykkeen mukaan ja saa sakkoja. Terveisiä :hanuria: tampereen pysäköintikansallisssosialisteille.

s151669 sanoi:
Sitten pitää vaan tarkkaan katsoa että se sovellus paikoitti sut oikealle puolelle katua ja oikealle puolelle risteystä. Jottet ole vahingossa maksanut halvemman vyöhykkeen mukaan ja saa sakkoja. Terveisiä :hanuria: tampereen pysäköintikansallisssosialisteille.

Muista en tiedä, mutta ainakin Moovy huomauttaa käyttöliittymässä nykyään hyvin selkeästi, että ”läheisyydessäsi on useampia eri maksuvyöhykkeitä, tarkista että sijaintisi vastaa kartalla näkyvää ennen maksamista”.

Muistaaksen mp:n kanssa ei tarvi, mutta muuten pitää noudattaa pysäköintiaikoja.. eli pahimmassa tapauksessa mopoo pitää siirtää esim naapuriruutuun :grin::jpstyle:

Itse myös kerran maksoin vahingossa pysäköinnistä sovelluksella vaikka olikin kiekkopaikka kadunvarressa. Sain vielä kiinni parkkipirkon itse teossa ja näytin sovelluksen että hei kato maksoin tästä ja olen noudattanut aikarajaakin (autolla). Ei kelvannut ja reklamaatiokaan ei mennyt läpi kun kiekkoa pitää käyttää saatana ja järkeä ei saa käyttää. :rant:

usagi sanoi:
Muistaaksen mp:n kanssa ei tarvi, mutta muuten pitää noudattaa pysäköintiaikoja.. eli pahimmassa tapauksessa mopoo pitää siirtää esim naapuriruutuun :grin::jpstyle:

Parkkikiekkopakkoa ei ole enää olemassa.
Se kumottiin uudessa Tieliikennelaissa.
Mutta pysäköinnin alkamisaika tulee autolla pystyä osoittamaan selvästi havaittavalla tavalla.
Toteutustapa on vapaa.
Motskarilla tulee noudattaa aikarajoja.

Back