• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Parikymppinen mies kaahaa viritetyllä mopolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin, mä meinasin saada tällaisen mopedin kuljettajan kylkeeni. Ajoin iltahämärissä eräässä taajamassa ja tulin kärkikolmiolla varustettuun risteykseen. Ja suojatie. Eteenpäin madellessani vilkaisin pyörätielle niinkuin pyöräteille tulee vilkaistua (ehkä liian vähän ja liian nopeasti), ettei tule pyöräilijää tai jalankulkijoita. Ja kun piti vielä keretä autotkin luuraamaan. Risteyksessä on kuitenkin sen verran puskia autokaistojen suuntaan, että oikein pysähdyin. Pysähdyin osaksi suojatien päälle ja samassa jotain tummaa suhahti selkäni takaa ja puokkelointi näytti sellaiselta, että oli joutunut minua väistämään. Niin, minullahan se väistämisvelvollisuus olisi ollut, mutta en kyllä odottanut, että pyörätiellä (joka ei ole edes sallittu mopoille) ajaa mopo, jossa ei pala ensimmäistä tuikkuakaan (oli iltahämärä). Käännyin sitten samaan suuntaan, mihin mopo meni ja kun ei meinannut 70 riittää nopeudeksi. Mopo kääntyi pois, kaksi sekuntia mietin, että käynkö roikottamssa korvasta isin ja äitin puheilla, mutten sitten viittinyt. Pitää vissiin suojateitäkin ennen alata pysähtyä ja kurkottelemaan kaula pitkällä, ettei joudu yliajetuksi. Pitää vain ottaa tämä mukaan, että voi vähän antaa köpö...eikun opetusta...
mad.gif
Hyvä on vastapalloon hutaasta...

gangsterille joka murha mielessään ajoi mopolla viikate ja piikkinuija heiluen läpi invalidivanhusten petankkipelin
Tietääkö kukaan miten toi petankki peli päätty?
Voittiko Harmaat pantterit selkeän ennakkosuosikin Klaukkalan Isot Harmaat Turbo Immeiset (kihti)??
Kentälle jäi päättömiä vanhuksia ja mopopoika ajeli kohti sunsettia nokia edelleen korvallaan,kaasutellen oikealla kädellään silloin tällöin keulien päin punaista karhu-ryhmä ja rauhanturvajoukot perässään,jossain tuolla odottaa piikkimatto ja lähtö siperiaan halkosavottaan sadaksi vuodeksi.
062802moto_prv.gif

Sankari  
bowdown.gif

Pääs karkuu  
biggrin.gif
, mutta jäi myöhemmin kii, taisivat polliisit tällä kertoo päästää tahalleen karkuun, kun kerran oli tuttu.  
biggrin.gif

Nyt meni motoristien maine lopullisesti.

gangsterille joka murha mielessään ajoi mopolla viikate ja piikkinuija heiluen läpi invalidivanhusten petankkipelin
Tietääkö kukaan miten toi petankki peli päätty?
Voittiko Harmaat pantterit selkeän ennakkosuosikin Klaukkalan Isot Harmaat Turbo Immeiset (kihti)??
..niin,vaihtopenkillä oli myös lopen uupuneet ja vetelin kuivat sekä senioritanssiryhmä kaljupäiden kiitorata sekä suonikohjujen karkelot
lookaround_orig.gif

Pakoon lähtiessä ei todellakaan puhuta puhelimeen prkl! Vaan keskitytään siihen ajamiseen.
kaboom.gif
biggrin.gif
Joo, törkeetä vastustajan aliarvioimista
tounge.gif
...vaan jos se ei edes tiennyt että oli takaa-ajettuna? Oli tulossa rauhassa maitokaupasta kotiin ja soitti siinä vaimolle että laittais saunan päälle
cool.gif
biggrin.gif

Veikkaan kans,ettei tyyppi tiennyt olleensa takaa-ajettu. Tuskin ketään oikeasti tuossa iässä menisi kotiin odottelemaan viritetyn pyörän kanssa poliisin yhteydenottoa?
nixweiss.gif

-Totuus lienee ns.adsurdin vaaran aiheuttamista ja nopeuskin silmämääräisesti arvioitu?
Onhan tuo silti lain rikkomista,mutta kyllä sitä tulee kesäisin itsekin käytyä lähikaupassa laittomilla kulkupeleillä. Se,että lakia tietoisesti rikotaan ei tarkoita,että aiheutettaisiin muille vaaratilanteita.
nixweiss.gif

Ka mua se vaan ihmetyttää että jo on ollut pollareilla oikea supernäkö jos ovat nähneet Mr. vauhdin hurman ajavan useamman leikkipaikan jne. läpi elleivät itse seuranneet perässä
withstupid.gif

Olen työni puolesta jutellut polliisien kanssa ja he sanovat, etteivät yritä ottaa kiinni (tosissaan), jos pojat kurvaavat karkuun. Tulisi vain pahempaa jälkeä. Tuossakin tapauksessa pikkukylän poika tunnettiin entuudestaan ja tiedettiin mihin osoitteeseen mennä kyselemään. Täällä korvessa on muuten nykyään riesana nuo kiinanlahjatmaailmalle, jotka kulkevat niin penteleesti ja pitävät helevetin moista mekkalaa. Ja niillä nuo sankarit päästelevät yleisillä teillä ilman minkaanlaisia valoja yms.Tuommoisella kun täräyttää sitten tulevaisuuden toivo kolarin, niin sitten isi ja äiti on ihmeissään, että kuka maksaa ja kuka korvaa
kaboom.gif

Edit. korvella tarkoitan myös näitä pikkukyliä Jkoski ja Jämsä

Joko ollaan sivulla kaksi? Jos ollaan niin sitten se pitää viedä saunan taakse.

Edit: Ei päästy kakkossivulle, ei viedä ihan vielä.

biggrin.gif

kylläpäs oli piristävää lueskella mitä kaikkea tullaan kirjoittamaan eikä niitä tekstejä mitä lupailtiin. Jatkakaa jatkakaa
biggrin.gif

..vielä sen verran kännykän kanssa ajelusta että  se kaverihan on selvästikin soittanut kotio että pankaa tallin ovet auki, täältä tullaan...
tounge.gif

biggrin.gif

kylläpäs oli piristävää lueskella mitä kaikkea tullaan kirjoittamaan eikä niitä tekstejä mitä lupailtiin. Jatkakaa jatkakaa  
biggrin.gif
Heh sehän toimii,pitää heti alussa ilmoittaa että tulossa jenkkityyliin vedettävä oikeudenkäyntifarssi :pvai onko moralisoijat vielä lomilla..?
wink.gif
Täällä yksi moralisoija paikalla  
biggrin.gif
.

Minulle on ihan sama onko kaahailija mopoilija vai autoilija, mutta jos lasten leikkipaikalla kaahailee niin saunan taakse ja  
kaboom.gif
.

Ugh, olen puhunut  
talktohand.gif
.

Minulle on ihan sama onko kaahailija mopoilija vai autoilija, mutta jos lasten leikkipaikalla kaahailee niin saunan taakse ja  
kaboom.gif
.
Ei se noin ole. Autolla kaahaja on idiootti motta kahden pyoran kaahari on sankari.
biggrin.gif

Tekee vaikka mita jos ajaa pyoralla on sankari ja saa tehda mita vain. Taidan muuttaa Suomeen ruveta motoripyora-pankkirosvoksi.
biggrin.gif

Back