jarno73
MotOrg ry jäsen
Kaj sanoi:Paras on ollut aina se jokakesäinen parhaiten tarpeet tyydyttänyt mopo.
Huonoa mulla ei ole koskaan ollutkaan.
Juuri näin! Huonoja ei ole ollutkaan ja parhaita ovat olleet kaikki jotka omistuksessa olleet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaj sanoi:Paras on ollut aina se jokakesäinen parhaiten tarpeet tyydyttänyt mopo.
Huonoa mulla ei ole koskaan ollutkaan.

Nitrous sanoi:Huonoin omistamani pyörä on tähän mennessä ollut tonninen k7 gixxeri. Kaikin puolin pirun tylsä laite
Oliks tää nyssi kivasti sanottu. Noh, saat anteeks tolla paraspyörä tekstillä 
GuessWho sanoi:Oliks tää nyssi kivasti sanottu. Noh, saat anteeks tolla paraspyörä tekstillä
![]()

MustaSurma sanoi:...piru, mä olin jo ihan unohtanut mun arska ajat... ...kyllä siinä vehkeessä paukkuja oli mutta aivan kauhea ajaa ja tosiaan rikki koko ajan. Toooosin näin jälkeempäin ajateltuna niin kun kyseessä oli kakstahtilaitos niin sen ensimmäisen kiinnileikkaamisen jälkeen se olisi pitänyt se alakerta tarkistaa ettei sinne ollut jäänyt männänrenkaan rippeitä eikä ylimääräistä alumiinia. Se ois saattanut estää ne loput leikkomiset mihin ei silloin oikein tuntunut löytyvän syytä... ...eka "isompi" mopo kuitenkin, ja jos jotain positiivista niin siihen se männän vaihtaminen ei kovin montaa minuuttia vienyt![]()

Tsc sanoi:Ylivoimaisesti paskimman tittelin vie Honda vtr1000 -97. Kaasukäsi puuduksissa tärinästä niin, ettei etujarrukahvaa tuntenut yhtään. +5 astetta ulkona ja turha toivo yrittää käyntiin, ei lähtenyt vaikka autosta otti lisävirtaa. Tankki 16l ja kulutus helposti 8-9l/100km, parit työntöhommat tuli tehtyä lähimmälle bensikselle.
Kun sitä kaasukättä piti välillä lepuuttaa jossain alamäessä pitämällä kytkintä pohjassa, niin paska sammui kesken vauhdin. Vikaa ei löytynyt.
Kannattaa kaks kertaa harkita ostaako v-kakkosen. Joka kadun kulmaan kääntyessä sai pykältää ykkösen pesään, tommonen v-kone vakiovälityksillä hakkaa ja ryskyttää pienissä nopeuksissa, rivinelkulla samat risteykset ajelee vielä kolmosellakin. Ainut pyörä jonka ostaminen harmitti jo viikon ajelujen jälkeen. 2kesää ja 17tkm riitti.
ja hakkaa joo, mut siihen sentäs tottuu), mutta silti mä haluaisin taas veekakkosen. MustaSurma sanoi:...sinällään koomista että ar 125 on mainittu 3 kertaa... Kahdella kaverillakin oli ja aika harvoin oli kaikki kolme samaan aikaan ajossa![]()