- Sijainti
- Hki
Kertokaa nyt mitä suupertti maksaa härmässä kun niin mainostatte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S1 pyörii 500 molemmin puolin ostopaikasta riippuen.Kertokaa nyt mitä suupertti maksaa härmässä kun niin mainostatte?
Ei se niin hyvä oo mitä nää mainostaa. S1 luovutti visiirin kalvosta paloja on jo ensimmäisellä huuhtelulla ja oli todella äänekäs verrattuna Davidan avopottaan mikä on mulla ykköspottana. (ei pystyny Ducatilla ajaa ilman tulppia edes kiskalle) Onneksi meni shuubertti lunariin lippojen yhteydessä parin viikon jälkeen ostosta.Kertokaa nyt mitä suupertti maksaa härmässä kun niin mainostatte?
Olen kyllä eri mieltä riippuen pyörästä ja kuskista, omalla mobedilla ajaessani S1 suhisee jonkin verran mutta kun ajelin kaverin bemarilla sai päätä nostella ja käännellä sivuille että sai jotain ääntelyä tulemaan..Ei pitkillä matkoilla ole toivoakaan ajaa ilman tulppia...
tuossa on sitä jotakiOminaisuuksista en tiedä, mutta ulkonäkö on kohdallaan tällä Vemarin kypärällä.
http://www.motoemporium.com/vemar/vsrcarbon_lg.jpg
*reps*Esim. joku "Hell" tai "Fuck" teksti vois tuoda pottaan sitä kaivattua asennetta...Nojoo... Eipä tää oma Araikaan nyt niin jumalattoman hieno ole. Mut pirun tyytyväinen olen ollut, kolmatta kautta päässä eikä mitään väsymistä toppauksissa havaittavissa. Istuu yhtä hyvin kuin aikanaan kaupasta sen ostaessanikin.![]()