Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mun S1n ravistaa koko kaveria kovemmilla nopeuksilla...Taas kerran; Schuberth S1. Piste. Kuulemma avattava C2 myöskin melko hyvä.
*reps*Jos ulkonäköseikat ei merkkaa tuon taivaallista niin sit ihan varmaan toi Schubert.![]()
No jos tuo on se valintaperuste kypärälle niin äkkiä Suupertti... Paras kypärä on se joka passaa päähän tiiviisti eikä purista tai ahdista liikaa... Paino on myös otettava huomioon... Mitä kevyempi sitä mukavampi pitkillä matkoilla. Itselläni toiminut hyvin tuo AGV GP, mutta tämä siis vain minun havaintoni*reps*Jos ulkonäköseikat ei merkkaa tuon taivaallista niin sit ihan varmaan toi Schubert.
Värityksiähän on monenlaisia, mutta toki Schuberthin muoto on aika "soikea", ts. "leukavalle" taikka "isonenäiselle" oikein hyvä...ja tiedäthän miksi naiset arvostavat isonenäisiä?![]()
![]()
Ei pitkillä matkoilla ole toivoakaan ajaa ilman tulppia...Mutta kysymys sitten kuuluukin, että onko tuo S1 käytännössä niin hiljainen, että korvatulppien käytön voi unohtaa kokonaan? Eihän siitä hiljaisuudesta muuten mitään hyötyä ole.
Yksiselitteistä vastausta tuohon ei voi antaa...kuten tiedämme, niin riippuu kuski + mp yhdistelmästä aika lailla.Mutta kysymys sitten kuuluukin, että onko tuo S1 käytännössä niin hiljainen, että korvatulppien käytön voi unohtaa kokonaan?
Okei. Kuski on välimallijätkä eli 180cm ja fillarina naku, ehkä joskus pleksillä varustettuna.Yksiselitteistä vastausta tuohon ei voi antaa...kuten tiedämme, niin riippuu kuski + mp yhdistelmästä aika lailla.Mutta kysymys sitten kuuluukin, että onko tuo S1 käytännössä niin hiljainen, että korvatulppien käytön voi unohtaa kokonaan?
Itse Alppiturneen tein Sykkösellä, enkä tarvinnu silloinkaan (kuten koskaan muulloinkaan) tulppia.
Nyt löytyi absoluuttinen totuus. Näin on.Taitaa tämäkin asia olla sellainen, että ilman koeajoa ei oma mieltymys selviä.
Joskus ennenki tän todennu, Schubert on vaan niin pappa... Värityksillä tietty tilannetta voi koittaa parantaa. Esim. joku "Hell" tai "Fuck" teksti vois tuoda pottaan sitä kaivattua asennetta...*reps*Jos ulkonäköseikat ei merkkaa tuon taivaallista niin sit ihan varmaan toi Schubert.
Värityksiähän on monenlaisia, mutta toki Schuberthin muoto on aika "soikea", ts. "leukavalle" taikka "isonenäiselle" oikein hyvä...ja tiedäthän miksi naiset arvostavat isonenäisiä?![]()
![]()
Shuupertissa on tehdasasenteinen mömmö visiirissä, joka tekee siitä käytännössä huurtumattoman...Kertokaa lisää.
Oletko varma ettei tärinä johdu esim ajorotsista?Ja niinkuin sanottu ainakin mulla tosi kovaa ajaessa täristää koko äijää. >250 km/h mittarinopeudella tärisee jo niin pahasti että näkökenttä sumenee.Kertokaa lisää.