• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paras kypärä 300€ hintaluokkaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sirloin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^Mulla olis joutilaana muutaman vuoden ikäinen C2. Ei ole kolmeen kesään käytetty juuri lainkaan, eli on ollut aktiivikäytössä vain yhden kesän.
Koko taitaa olla 58-59, jos oikein muistan. Ei ole pudotettu, eikä ole naarmuja, visiirikin on muistaakseni ihan ok. Laita privapostia, jos kiinnostaa.

Kuvassa oikealla

Muuten, mutta koko on väärä ja en itse oikeen pidä tuosta C2 aurinkovisiiristä. Pieni ja huonon mallinen.

Itse tilasin Lids Directilta HJC R-PHA 10 kypärän tässä pari viikkoa sitten. Täydellinen istuvuus ja laadukkuudesta (ainakin sen tunteesta) ei ole puutetta. Maksoi alle 210 euroa postikuluineen tällä punnan kurssilla. Maksaa muualla 350-399e. Lisäks tuli Light smoke visiiri, pin-lock kalvo ja HJC Maintenance kit.

Niillä näyttää vielä olevan kokoja S, L ja XL jäljellä, kannattaa olla nopea. Alla linkki.

"MOTORRAD lehden 07/2010 selvä testivoittaja. Kuitukomposiitti. Paino 1250 g ±50 g." Mun (XS) kypärä 1200g ja tuntuu AGV K3 verrattuna aivan kuin eri planeetalta painon ja laadukkuuden suhteen (no niinhän pitääkin, ihan eri hintaluokka..).

Postituksessa ketutti tosin DPD:n saamattomuus: olivat "käyneet" ovella pari kertaa, mutta ovisummeria ei älytty soittaa (molempina aikoina kotona) ja paketti meni takasin lajittelukeskukseen. Jouduin sitten vaihtamaan toimitusosoitteen työpaikan osoitteeksi kun eivät pystyneet lupaamaan että tulevat klo 18 jälkeen. Ja tästä siis maksoin n. 30 euroa lähetyskuluja.

LidsDirect

Back