Tuolla ylempänä oli maininta että lähtökohta olisi se istuvuus, jonka kyllä allekirjoitan. Jää vain moni kiva potta sen varjolla hyllylle. Ei tule minulle Belliä tahi paria AGVta (ellen ilmaiseksi saa) vaikka kuinka syyhyttää.
Itse kiertelin liikkeitä läpi noin kk sitten tarkoituksena sovitellla pottia, jotta sitten voisin tilata ne vaikka saksanmaalta.
Yhdessä liikkeessä, erittäin palvelu-altis myyjä, otti asiani ihan tosissaan. Rupesi kyselemään millainen on asentoni ajaessa yms ja ilmoitti esim että tuo täällä mainittu Shoei XR-1100 ei olisi minulle hyvä, kuin ei myöskään HJCn RCHAJ-10 vai mikä se nyt oli.
Kuulemma ne on suunniteltu enemmän kyykyssä ajeleville, joiden katteet ohjaa virtauksen oikeaan paikaan otsalla, jolloin ilmastointi olisi ideaalein.
Ohjasi minut pystyssä pönöttävän Questin ja sen sellaisten pariin.
En tiedä asian todellista laitaa (enkä ole jaksanut selvittää), mutta mielestäni pointti oli ok.
Varsinkin +30 asteissa on mukavampaa, jos potta "toimii".
Täyttyy tässä kyllä myöntää, että itse perustan paljon enemmän fiilikseen ja ulkonäköön, kuin dataan valinoissani. ja ilman dataa en uskalla tehdä päätöstä ja kas, oravanpyörä on valmis ja en varmaan koskaan saa uutta kypärää...