Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä englannista ennakkotilauksessa. Tämän kuun puolivälissä pitäis saada...Maahantuoja kertoi Zumo 660 olevan Vapun tienoilla kaupoissa.
Hintaa en huomannut tingata.
Taidanpa odottaa vappuun![]()
No onko 660 jo saanut uuden kodin?Itsellä englannista ennakkotilauksessa. Tämän kuun puolivälissä pitäis saada...Maahantuoja kertoi Zumo 660 olevan Vapun tienoilla kaupoissa.
Hintaa en huomannut tingata.
Taidanpa odottaa vappuun![]()
Elwari sanoi:Hirveesti himottais Garmin 595 LM mutta ehdin vasta investoida Tompan 6100 autoon. Ja nyt ahistaa.
Kotarikuski sanoi:Eikö navin koodarit itse käytä niitä ollenkaan? Esimerkki: lm595 osaa hakea lähistöllä olevat bensikset. Mut miksei se näytä reitin varrella olevia ja samalla etäisyyttä niihin. Takuuvarmasti en lähde suuntaan josta olen juuri tullut. Ilmoittelee kyllä muuta joutavaa "ylityspaikka eläimille".
Kotarikuski sanoi:Eikö navin koodarit itse käytä niitä ollenkaan? Esimerkki: lm595 osaa hakea lähistöllä olevat bensikset. Mut miksei se näytä reitin varrella olevia ja samalla etäisyyttä niihin. Takuuvarmasti en lähde suuntaan josta olen juuri tullut. Ilmoittelee kyllä muuta joutavaa "ylityspaikka eläimille".
V2 sanoi:Kyllä se näyttää reitin varrella olevat huoltikset. "Edessä olevat" -valikkoon voit valita mitä haluat nähdä. Lähin reitillä vastaantuleva huoltis näkyy listalla ensimmäisenä. Tätä painasemalla vehjes näyttää listan seuraavista.
Valikko vaan täytyy konfata ensin. Valitse Asetukset -> Kartta ja ajoneuvo -> Karttatasot -> Edessä olevat niin pääset muokkaamaan mitä haluat kyseisellä listalla nähdä.