• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuube
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011? -

• 0km

Ääniä: 0 0,0%
  • 1-100 km

• 100-500 km

• 500-1000 km

• 1000-5000 km

• yli 5000 km

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
about 6tkm
062802moto_prv.gif

640 kilsaa oli tripissä kun tänään tankkasin, säälitävää.
No, ehkä se siitä vielä piristyy.

1700 km... Sain pyörän 15.5 käyttöön ja pitää tota muksuakin hoitaa ja ehkä vähän vaimoakin
tounge.gif

Ehkä 400 km.
A-kortti on ollut kuukauden päivät ja aina olen ajellut kun vaan on pystynyt. Olen vaan tässä huomannut että jos on sellainen hieno tilanne ettei sada kaatamalla tai lastenhoito estä cruisailua niin mopo on rikki.
mad.gif
(Tiedetään, merkinvalintakysymys...)
lookaround_orig.gif
ei ole merkinvalintakysymys.
Itellä 20 000 mittarissa ilman vikoja.

ei ole merkinvalintakysymys.
Itellä 20 000 mittarissa ilman vikoja.
Ajattelin että joku kuitenkin vetää tuon merkkikortin esiin niin otin sen itse.
tounge.gif

Oikeasti mä alan olla sitä mieltä että mun Sporalla on oma tahto. En tiedä onko se suojelunhalua vai rehtiä vittuilua. Hyvin se toimi ennenkuin mä kortin sain, nyt reistaa heti kun mulla olisi mahdollisuus ajella.
biggrin.gif

Täytynee pitää pieni jutustelutuokio Sporan kanssa, selvittää mikä sen mieltä painaa.

Mittarissa on nyt 2100 km.
Aika vähän, mutta sain kortin vasta kesäkuun alussa. Onneksi on vielä melkein neljä kuukautta ajokautta jäljellä, niin ehtii saamaan vielä lisää kilometrejä mittariin!

1500km. Tavoite oli, että tässä kohtaa olisi 2500km vähintään, mutta ei tuo nyt tahdo toimia niin kuin pitäisi
sad_orig.gif
Syksyllä sitten...

6300km ois tällähetkellä.
Tosin vielä riipasematta tuos SS2000 Finland. Joten saattaa melkeen toinen mokoma vielä tulla lisää jos kelejä pitelee.

-k-
singledero.gif

8500 tätä kirjoitettaessa (10.7.11), eli pahasti perässä kahta edellistä kautta..

Back