• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuube
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011? -

• 0km

Ääniä: 0 0,0%
  • 1-100 km

• 100-500 km

• 500-1000 km

• 1000-5000 km

• yli 5000 km

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
kybätonni pamahti just aamulla töistä tullessa
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Tätä samaa asiaa olen itekkin ihmetelly, ihan kun joillakin ois joku pakottava tarve kerätä niitä kilometrejä hampaat irvessä  
smile_org.gif

Sit jos ei oo tullukkaan kilometrejä "tarpeeksi" niin sitten sitähän pitää jotenkin selitellä "no ei oo ehtiny ku....."

Mun mielestä niillä ajetuilla kilometreillä ei oo niinkään väliä, vaan sillä että miten hauskaa on ollu.

Jotkut perustelee niitä kilometrejä sillä että jos ei aja paljoa kesässä, niin tulee liian kalliita kilometrejä.
Mutta eikös se aina vaan kalliimmaksi tule mitä enemmän ajat...

Itse oon ajatellu asian niin että ajakoon kukakin minkä verran vaan, kunhan se on hauskaa  
thumbs-up.gif
Samaa mieltä, ei ne isot kilometrimäärät vaan se kuinka paljon pyörä on ajolenkillä molempiin suuntiin vaikka vuoron perään kalellaan
062802moto_prv.gif

Joskus nuorempana jaksoi tahkota kilometrejä, ykstoikkoista suoraan ajamista paikasta toiseen, nykyään ajan vain mutkapätkiä.

Kohta 4000km alkaa olla ajettu tälle kaudelle ja ihan jokainen kilsa vielä huviajoa, työ yms reissut tulee heitettyä aina autolla.

Kawalla kausi avattu jo täälläkin, ryhmään 100-500. Taidan panna kohta seisontaan, tulee liikaa kilometrejä tälle kesälle muuten.

Odessan reissu teki 5200 km, muutoin on työteko haitannut harrastamista  
shaun.gif

Yhteensä vajaa 6000 km,
mutta vielä on kesää jäljellä
062802moto_prv.gif

Samaa mieltä, ei ne isot kilometrimäärät vaan se kuinka paljon pyörä on ajolenkillä molempiin suuntiin vaikka vuoron perään kalellaan
062802moto_prv.gif

Joskus nuorempana jaksoi tahkota kilometrejä, ykstoikkoista suoraan ajamista paikasta toiseen, nykyään ajan vain mutkapätkiä.[/QUOTE]
9.000 km rikki
biggrin.gif
ja tänä viikonloppuna ei ole kulunut renkaan keskusta lainkaan
smile_org.gif
: on menty tähän menessä 500 km ainoastaan renkaan ulommaisia reunoja käyttäen
tounge.gif
! Ja arvaattekin, että hauskaa on ollut! Kyllä on ollut hyvää mutkapätkää
062802moto_prv.gif
.

Back