• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuube
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paljonko on ehtinyt tulla mittariin kaudella 2011? -

• 0km

Ääniä: 0 0,0%
  • 1-100 km

• 100-500 km

• 500-1000 km

• 1000-5000 km

• yli 5000 km

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Tänään paukahti 10 000km rikki
062802moto_prv.gif

Toukokuun 16 lähdin euroopanressuun: saksa- itävalta- italia- monaco- ranska- sveitsi- saksa- ruotsi -kotiin espooseen himpun yli 6000 km tämä reissu. Kaikkiaan 11.000 tänäm kesänä.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

9400km meni rikki tänään... Ja minun piti vähentää ajelua viime kaudesta, silloin tuli 29tkm. Saa nähdä onnistunko leikkaamaan metrejä.
sad_orig.gif

Kevään lomareissun takia kausi alkoi vasta 15.4.
sad_orig.gif
ja kilometrejä on ehtinyt kertyä 7.178 tähän mennessä kolmella eri pyörällä  
062802moto_prv.gif
.

Mahottomasti on joillekin noita kilsoja tullut. Vajaassa parissa kuukaudessa yli 10 tkm. Eikö sitä tuommosesta ajamisesta tule jo vähän ns. ähky ja kyllästyminen?

Taitaa mennä kaikki vapaa-aika mopon selässä, että ei voi oikein olla mitään muita kesäharrastuksia?
Esim: kaljanjuonti, veneily, kalastus, golf, melonta, vaellus, yms...

Viiden tonnin pintaan on, saattaa olla ylikin. Ei tullu katottua mittariin, kun tulin töistä kotiin. Lomia odotellessa vähän lohtuajoa, ja muuten vaan hauskan pitoa kavereiden kanssa.

Puoltoista viikkoa ja 3000km. Tosin kintut melko riekaleina, mutta olen vakuuttunut, että tollaseeen kyykkypyörän asentoon tottuu.  Kunhan sitkeesti hakee kilometrejä. Ohan se melko lähellä äiteen kohdussa totuteltua sikiö asentoa.

Mahottomasti on joillekin noita kilsoja tullut. Vajaassa parissa kuukaudessa yli 10 tkm. Eikö sitä tuommosesta ajamisesta tule jo vähän ns. ähky ja kyllästyminen?

Taitaa mennä kaikki vapaa-aika mopon selässä, että ei voi oikein olla mitään muita kesäharrastuksia?
nyt 8tkm, mm. melonnan ja lenkkeilyn ohella
smile_org.gif

Tätä samaa asiaa olen itekkin ihmetelly, ihan kun joillakin ois joku pakottava tarve kerätä niitä kilometrejä hampaat irvessä  
smile_org.gif

Sit jos ei oo tullukkaan kilometrejä "tarpeeksi" niin sitten sitähän pitää jotenkin selitellä "no ei oo ehtiny ku....."

Mun mielestä niillä ajetuilla kilometreillä ei oo niinkään väliä, vaan sillä että miten hauskaa on ollu.

Jotkut perustelee niitä kilometrejä sillä että jos ei aja paljoa kesässä, niin tulee liian kalliita kilometrejä.
Mutta eikös se aina vaan kalliimmaksi tule mitä enemmän ajat...

Itse oon ajatellu asian niin että ajakoon kukakin minkä verran vaan, kunhan se on hauskaa  
thumbs-up.gif

Back