Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa kohden pitää kyllä tulojen olla suht kohdillaan, jos äkkiseltään muistelee että kirkollisvero on 1%, ja nuo mainitsemsi säästöt on varmaan luokkaa 2000eur, niin vuositulojen pitää olla abaut 200k eur...Kyllä tuolla saa ainakin köyhät kyykkyyn.Sen koommin ku kirkosta erosin, niin en mitään, koska säästyneellä verolla maksan mopon vakuutukset, sekä bensat, lisäksi vielä taukokahvit ja paljon muutakin...
Köpi on Suomen varakkain motoristi ainakin kirjoituksista äkkiä luettuna. Mulla vain 40% Köpin liksasta ja silti PA useimmiten.Itse en yleensä ole laskenut olevani köyhyysrajan alapuolella, mutta jos muut tienaa 200k eur vuodessa, niin sitten mä olen kyllä todella persaukinen...
Pitää vissiin hakeutua parempiin töihin, tai järjestää semmonen 200% palkankorotus.
Mulla sama fillari ja ympärivuotinen karvan alle 800e turvassa..Bonuksia on 50/70..Jammu FZ 1 N ympärivuotinen liikenne ja täyskasko Lähivakuutuksessa 1418 euroa. Bonukset 30/70.