• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko maksat vakuutuksestasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paljonko maksat vakuutuksestasi? -

• 100-500€

Ääniä: 0 0,0%
  • 500-700€

• 700-900€

• 900-1200€

• 1200-1500€

Ääniä: 2 100,0%
  • 1500-2000€

• yli 2000€

• Ääniä yhteensä
    2
Kuten toisaalla mainitsinkin, 671€ vuodessa, seisonta-ajaton, bonukset 40/60, pohjantähti. Nousua viimevuodesta 60€  
033102ass_1_prv.gif

Sen koommin ku kirkosta erosin, niin en mitään, koska säästyneellä verolla maksan mopon vakuutukset, sekä bensat, lisäksi vielä taukokahvit ja paljon muutakin...

Hyvä pointti Köpi ! On todellakin turhimpia maksuja mitä IKINÄ voi olla, SIIS kirkollisvero. Eikä sillä edes ole mitään tekemistä uskon tai uskonnon kanssa . Kirkon seremonia ja riitit on lähinnä huvittavia . 50v elämäni aikana oon yhen vuoden kuulunut vahingossa kirkkoon, kun olin intissä ja kävin siellä riparin ja mut kastettiin myös.
tounge.gif
Sain kummeiksi kax sotkumammaa, eikäs ollunna röökistä ja munkkikaffelapuista pulaa sen jälkeen, mut pääsin reserviin lokakuussa 1979 ja marraskuun loppuun mennesä olis pitänny erota, sitä en tiennyt, joten.............

Toinen TÄYSIN turha maksu on TV Lupa . Siitä skeidasta mitä Yle suoltaa kanaviltaan JOUTUU maksaa liki 250 eukkia vuodessa ??

Meillä väännetään siitä nyt himassa, kun oon kultsille ilmoittannu, että MÄ en maksa sitä enään vaan irtisanon sen, jos ei halukkaita maksajia löydy. Suomen lain mukaan se on pakollinen, MUTTA EU-Direktiivin mukaan täysin laiton maksu, koska vapaassa markkinataloudessa EI voida pidättää maksua TV-Kanavista joita ei katso.
033102ass_1_prv.gif

Paras tapaus oli hyvä ystäväni joka irtisanoi TV-Lupansa ja viikon päästä oli tarkastaja ovella, NO perheen tytär oli kotona ja eipä tietenkään päästänyt sisään hemmoa ( Ei tarvitse päästää sisään KETÄÄN muuta kuin Polliisit ja heidätkin vai JOS on kotietsintälupa ). Mutta kundi kuikuili oven raosta ja näki TV :n NO, soitti sitten frendilleni joka oli Norjassa kalareisussa ilmoittaen, " että teillä ON TV, mutta lupa asiat eivät ole kunnossa " ? NO, siähen T****a totesi totakai meillä on TV, useitakin kun en oo saanu niitä myytyä VIELÄ . Siihen tarkastaja : NO Katsotteko TV:tä ? " Johon T****a, NO EI HELEVETISSÄ, sehän on lain vastaista, eihän mulla ole TV-Lupaa . Eipäs ole sen koommin kuulunna mittää Telehallintokeskuksesta !

033102bebe_1_prv.gif

Toinen tapaus oli erään neiti immeisen huolimaton oven aukaisu, ja lupamiäs livahti sissään sekä näki TV:n No onnex oli mimmin muori kyläsä ja kun Lupamiäs ilmootti, että perästä kuuluu, ilmootti mimmi, että hällä on todistaja, että ilman lupaa tunkeuduitte minun kotiini, eikäs ole siittäKÄÄN perästä kuulunna mittää.
idea3.gif

Pyöränä Kawasaki vn1500 vm.1999
ja bonareita 50/70, asuinpaikka Espoo,
30v mies.

IF.issä liikenne 217 ja täyskasko 134
ja ympäri vuoden voimassa.

Sen koommin ku kirkosta erosin, niin en mitään, koska säästyneellä verolla maksan mopon vakuutukset, sekä bensat, lisäksi vielä taukokahvit ja paljon muutakin...
Tuossa kohden pitää kyllä tulojen olla suht kohdillaan, jos äkkiseltään muistelee että kirkollisvero on 1%, ja nuo mainitsemsi säästöt on varmaan luokkaa 2000eur, niin vuositulojen pitää olla abaut 200k eur...Kyllä tuolla saa ainakin köyhät kyykkyyn.

Itse en yleensä ole laskenut olevani köyhyysrajan alapuolella, mutta jos muut tienaa 200k eur vuodessa, niin sitten mä olen kyllä todella persaukinen...
Pitää vissiin hakeutua parempiin töihin, tai järjestää semmonen 200% palkankorotus.

Nordea
Espoo
HD FLHT rek. pvm. 2.4.2009
440€ bonukset on 70/70 <-- +- 20€ ulkomuistista
alle 90hp/yli 300kg (en tiedä noita lukuja)

Itse en yleensä ole laskenut olevani köyhyysrajan alapuolella, mutta jos muut tienaa 200k eur vuodessa, niin sitten mä olen kyllä todella persaukinen...
Pitää vissiin hakeutua parempiin töihin, tai järjestää semmonen 200% palkankorotus.
Köpi on Suomen varakkain motoristi ainakin kirjoituksista äkkiä luettuna. Mulla vain 40% Köpin liksasta ja silti PA useimmiten.
Olen miettinyt, jos olisi isompi liksa ei rahaa olisi sen enempää käytössä ... olisi enempi siivottavaa pinta-alaa ja pihaa mitä kuokkia (yök). Kesämökkiä ei ole eikä tule.

Eli parempi näin ja palkankorotukset hoitajille
cool.gif

Back