Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan BIKE-lehdessä juttu maailmanympärimatkaajasta. Ajelee F650 -sarjalaisella. Mittarissa 180 tkm?, kun joku suodatin tukkeutui ja hajotti koneen. Onneksi hajosi lähellä Suomen rajaa Venäjällä, joten pyörä Lappeenrantaan korjaukseen, jonka jälkeen matka jatkui.Heippa
Että boxerit ovat kestäviä tiesin,mutta tietääkö kukaan paljonko kilometrejä F-moottori sietää? Mulla on 40tkm ajettu 650 dakar, ja kiinnostaisi tietää
Syö ja paljonsanoi:Syökö edes öljyä, kun noin mahtavat kilometrit on jo takana!
Mikä pahinta niin pyytävät ihan rahaakin niistä (toivottavasti eivät turhaan). Muuten en silleen tiedä, kun mulla on 31 tonttua nähnyt äffä.. No riipasen sen täs sataan tonniin ja vaihdetaan sit kuulumisiaMiten 650 GS kestää, yksimukinen, niitä on näkynyt ainakin 60 000 km ajettuja myynnissä.
Koneet kestävät kaikenlaisia kilometrejä hyvin ja kaikki viat - jos Beemereissä sellaisia on - ovat lähtökohtaisesti ihmeellisiä.ehkä tuleva bemaristi haluaisi tietää millaisia kilometrejä koneet kestää ja onko ihmeellisiä vikoja muuten??
Eikös sieltä itärajan pinnasta saa hyvin bemareihin varaosia??Olikohan BIKE-lehdessä juttu maailmanympärimatkaajasta. Ajelee F650 -sarjalaisella. Mittarissa 180 tkm?, kun joku suodatin tukkeutui ja hajotti koneen. Onneksi hajosi lähellä Suomen rajaa Venäjällä, joten pyörä Lappeenrantaan korjaukseen, jonka jälkeen matka jatkui.Heippa
Että boxerit ovat kestäviä tiesin,mutta tietääkö kukaan paljonko kilometrejä F-moottori sietää? Mulla on 40tkm ajettu 650 dakar, ja kiinnostaisi tietää