• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko ajoitte 2005?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
omiin tarpeisiini riittävästi, n. 8500km. alkaa se varsinainen harrastus tälleen joka syksy eli rakentaminen.mopo palasiks ja perusteellinen läpikäynti pienine modifikaatioineen. kasataan kesäksi vanhasta uus.. kesät on koeajoa, talvet harrastetaan!
062802jumpie_prv.gif

Ajettua tuli 12 tkm, nyt joutuu lopettamaan, että ehtii vielä lämpöisellä ilmalla paikkailemaan pyörän isompia kolhuja.
confused_orig.gif

Tällä kaudella kilsoja kertyi hieman yli 20 000. Alkukausi FZ6:lla ~15 000 ja loput ajokauden viidellä viimeisellä viikolla SV 650 S:llä.

14tkm nyt kuukauden ollu seisonnassa reissun takia ja hyvää keliä luvattu 2 viikoksi ei muuta ku mopo uudestaa ajoon perjantaina
062802moto_prv.gif

joo sekin oli reissussa kuukauden ennen reissua...tai jotain sinne päin...eli yhteensä 2kk meni ajokaudesta hukkaan
veryangry.gif

Pakolliset työmatkat, eli n. 3500km.
Ei oo kerinnyt ajeleen, kun on pitänyt rakentaa perheelle "pesää" koko vuoden!
Onneksi pesä alkaa oleen kohta valmis
062802jumpie_prv.gif

Jos sitten ensi vuonna kerkiäis jopa mopoileenkin.

Näyttää vähän siltä, että 9000km jäi. Ekan kerran alle 10tkm. Piti ajaa vielä tämä kuu, mutta kun olin lähdössä tänään ajelulle niin huomio kiinnittyi kiiltävään esineeseen takarenkaassa. Ruuvihan se siinä oli pystyssä. Alle 1000km ajettu Supercorsa alla
mad.gif
veryangry.gif
Eipäs jäänytkään
062802moto_prv.gif

Vaihdoin eilen Legon radalla kuluttaman renkaan alle ja nyt on katu-uskottavuuskin kohdallaan. Ja nyt ajelulle...
tounge.gif

Suizalla 3600km ja fasulla n.1000km. Mut Suizalla kausi jatkuu heti kun saa uuden takarenkaan, vaikka mopo jo seisonnassa onkin.

Joo mut sä vedit radalla eniten.
smile_org.gif

Ou mai... jätkä mainostaa itteensä voorumilla muka touraajana.
biggrin.gif
Minä? Vedin? Radalla? Eniten? Ensimmäisen ymmärrän, toisessa ja viimeisessä on jotain tuttua joissain asioissa, mutta muuten.. Please, mähän olen touraaja. Kyllä sä sen tiedät!

Sitä paitsi, mäkin olen nähnyt sinut radalla.. joten se siitä. Mennään kuule kahville puimaan asiaa. Ja joo, kausi jatkuu edelleen.
biggrin.gif

omalla ei metriäkään--->laiton alla....
kaverien vehkeillä yht. 500 km....
Kiitos kavereille joilta löytyy laite ku alkaa liikaa käsissä veri kiertään....=)

Pyörä meni eilen seisontaan :kynttila:vaikka ajokelejä on luvattu vielä tälle viikolle. Kilometrejä ensimmäiselle prätkäkesälle tuli 11000.

Back