No se on se seuraava askelTä, eikö autoissa oo tuhkiksia enää?
Appropoo! Toitsussako (Yaris?) se oli vai missä kun tuo "paketti" tosiaan sisälsi myös tuhkiksen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se on se seuraava askelTä, eikö autoissa oo tuhkiksia enää?
Tuulilasin pesuneste antaa mukavan fleivörin..![]()
?mä poltan joskus mopollaki ajellessa...ja kekään ei oo autoilijoista tullunna vinoilemaan koskaan!
vittuku lentää noita höttiäisiä ja muita itikoita joka kesä...aina sama juttu...voisivat vähän kattoo missä lentää tai vedän saunan takana turpaan niin sairaan kovaa!!!!
hohhoijjaa...kielletään tupakointi!![]()
Missäs tämmöistä on tapahtunu, p..kele tuossahan voi vaikka henki mennä.kaljapulloja tosiaan joskus lentää motarillakin pensasaidan takaa ovelasti, näkee vasta aika kohdalla, että kas, meni läheltä, hyihyi.
Ton mäkin haluaisin oppia! Meinaan, kun mä yritän poltella mopolla ajaessa, niin tulipää lentelee väkisellä takana tulijan silmille!mä poltan joskus mopollaki ajellessa...ja kekään ei oo autoilijoista tullunna vinoilemaan koskaan!
Täytyypä tunnustaa että juuri niin teen, paitsi metsäpalovaaran aikaan. Mutta mun kotilossani on vakiovarusteena taustapeilit, elikkäs jos takana näkyy motoristi tungen käsivartta ulos ikkunasta sen verran että toivon sen takana tulijan hoksaavan että ampu tulee.Tunnen paljon tupakoivia mopoilijoita. Heittävätköhän he tumppinsa ulos auton ikkunasta???