• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paku tuli kylkeen että kolisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japekin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin nyt se sitten tapahtui! Nimittäin eka pikku mälli.. kolme kaistaa rinnakkain keskustassa (50 km/h), ajoin oikeapuolimmaista ja keskikaistalla tuli pakettiauto joka yhtä äkkiä oli halukas mennä johonkin porttikongiin suojatien kautta!!!!! Vittu mikä spede!!!!
062802jumpie_prv.gif
no minä ja moottoripyörä siitä sitten sinkouduttiin parin tolpan kautta jalkakäytävälle!! Katteet särkyi, vilkut paskana ja änkkäriin tuli ihan vitusti naarmuja. Mitäs luulette mitä vastapuolen vakuutus-setä tykkää? Lunariin?

Voi perhana. Ilmeisesti säilyit itse ehjänä? Sehän olis pääasia. Lunari iskee jos korjaaminen tulee "tarpeeksi" kalliiksi pyörän arvoon nähden. Ei kun arviointihenkilön pakeille ja katsot miten käy.

Osanottoni.
thumbs-up.gif
Jos lunastavat, voipi mennä aika myöhään että pääset taas ajelemaan. Ilmeisesti ei itselle käynyt pahemmin?? Miten vastapuoli reagoi tapahtuneeseen??

Kyllä miestä vitutti ja kyllä itteekin vituttaa.. Poliisi arvioi tilanteen ja kirjoitti syylliselle kirjallisen huomautuksen? Ilmeisesti kattoi että syyllinen oli selvä eikä tämä vastapuoli laittanut vastaankaan. Itsellä pohkeessa patti ja polvessa ruhje. Lääkärissä tuli käytyä jo ja nyt odotellaan vakuutustarkastajaa... MP-asuun tuli myöskin aika paljon osumia mutta vastapuolen vakuutushan ne kaikki korvaa.

Juu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimesta
veryangry.gif
se yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa
033102ass_1_prv.gif

TOYOTA HIACE RULEZ
062802jumpie_prv.gif
mullakin oli valkoinen HIACE joka täräytti tulla perhana.. varokaa tosiaan näitä autoja!!

Pakuja pitää varoa, kun takasivuikkunoita ei ole, niin siinä jää helposti kanssakulkijat katveeseen...

Toivottavasti asiasi etenee vauhdilla ja asiallisesti, ettei jää kaudesta liikaa ajamatta, arska paisteleepi nytkin mukavasti.

Joo jäämme odottelemaan milloin taas saan zx9r:n vauhtiin...
nythän on aikaa vaikaa lähtee teranssille miettimään uusia kuvioita
oluen kera!
033102beer_1_prv.gif

sanoi:
Juu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimesta se yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa

Kyllä! Totta ja moottoripyöräilijäthän ovat kaikki hurjastelijoita! Niin se liikkumisväline muuttaa ihmistä. Kun ajan pakulla olen "ukomatonta sakkia", kun ajan mopolla, olen kaistapää, joka vihaa pakustelijoita, jotka ovat "ukomatonta sakkia". Jee, tämä on sitä logiikkaa!
062802jumpie_prv.gif

Juu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimesta
veryangry.gif
se yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa
033102ass_1_prv.gif
Ihan turhaa vinkumista. Tosiasia on että pakettiautosta ei ihan _oikeasti_ näe taakse sivuille.

Tietenkin onhan se kiva olla oikeessa jos rysähtää
thumbs-up.gif

Tietenkin sen verran vois ennakoida että kun menee siihen kuoleeseen kulmaan niin on valmiina kanssa väistämään.

btw. mulla on paku, oonko ihan käsittämätön ihminen?

Paku yritti munkin päälle ajaa, tuli vasemmalta stop-merkin takaa ja oli jo pysähtyny siihen mutta ku olin about risteyksessä ni lähti kaasuttaan meikäläistä kohti. Mahtu onneks pientareelle pakoon. Niin ja tämä oli sininen paku, tais olla joku sitikka
biggrin.gif

Voi itku. Olisin tarvinnut pakun, mutta enää ei voi ostaa. Muuten maine menee ja vakuutusmaksut nousee.

Mä oon varmaan tosi mustalammas tässä "motoristiporukassa". Ajelin joskus valkoista hiacee, ja törmäsin itse asiassa sillä betoniporsaaseen. Tämän jälkeen vielä suoritin liikennepaon, ja poistuin vähin äänin paikalta. Oon mä aika epeli.

Mutta ketjun aloittajalle. Jos fillarisi kaikki katteet käytännössä paskana, plus muuta pientä, eli kahvaa, poljinta, tappia jne, niin melko varmaan menee lunariin. Eli uutta värkkiä kattelemaan vaan. Vittumainen tilanne, onneksi ei sen pahemmin käynyt.

Sit kanataa myös varoo punasia wv farmari golffeja.
Semmonen kiilas mut tossa joku aika sitten. Onneks vilkasin sivulle ja kerkesin himmata ni ei osunu.

Kyllä se on oikeesti kuskista kiinni ei ajoneuvosta.
yritti kerran mopokin tulla manskulla kylkeen kun ei katsonu onks sivussa ketään. Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, enkä näkyny peilistä.
062802moto_prv.gif
varovasti sanoi se Enskakin. Ennakoi tuleva tilanne on paras motto jonka tiedän.

Onneksi sulle Japekin ei sattunu pahemmin, materiaali on onneksi korvattavissa.

Tuli tässä vaan alkuperäistä juttua lukiessa mieleen, että kovin kevyesti näitä päälleajoja tulkitaan: Törkeä päälleajo ja henkilövahinkojen aiheuttaminen -> peräti kirjallinen huomautus?
crazy.gif

Tuli tässä vaan alkuperäistä juttua lukiessa mieleen, että kovin kevyesti näitä päälleajoja tulkitaan: Törkeä päälleajo ja henkilövahinkojen aiheuttaminen -> peräti kirjallinen huomautus?
crazy.gif
Näinhän se nykyään menee, että ihmisiä saa pahoinpidellä ja ajaa heidän päälleen, ja saa sitten jonkun huomautuksen tai pienen sakon. Kun sitten ajaa esim. motarilla vähän reilummin yli rajoituksen eikä vaaranna ketään, lähtee kortti ja annetaan kovat sakot. Homma on liikenneturvallisuuden kannalta suoraan:
033102ass_1_prv.gif

Back