Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä taas känny ja asunnon avaimet on ajohousujen taskussa ja niiden vetoketjuejn tarkastus aiheuttaa vastaavan hiplailu ohjelman. On siinäkin varmaan kanssa liikkujilla ihmettelemistä.Kännykän mukana olo on aina tarkistettava liikennevaloissa. Kännykkääni pidän tietenkin povitaskussa, joten tarve aiheuttaa sen, että hipelöin omaa rintavarustustani paksun nahkatakin läpi reippaanpuoleisesti. Pari kertaa tullut mietittyä että näkiköhän kukaan, ja mitäköhän ajattelee...![]()
Ensimmäinen homma omaan polkupyörääni oli vaihtaa etujarru oikealle puolelle. Ettei mee refleksit väärin.Joku vietävän toope on päättänyt että Nishikissä on etujarru vasemmalla kädellä....
Tää on hyvä, olen itsekkin siihen syyllistynytmoikkaa vastaan tulevaa pärrää...hih![]()
Mulla tuntuu menevän oikea kanssa ensin, luullakseni siksi, että oikeakätisenä on helpompi käyttää oikeata kättä hanskan kanssa vasemman pukemiseen, kuin päinvastoin...?Ihanan pakkomielteistä porukkaa täällä!!En ookkaan yksin mun vasen-hanska-ekaks-oireen kanssaNo haloo, toihan on ihan kosminen perustotuus, eihän tota kannata edes mainita, päivänselvä asia.Hanskoja pukiessa, ihan pakko aina aloittaa vasemmasta kädestä.! Mahtavaa!![]()
Tosin ite laittanu sen taikauskon piikkiin. Oon täysin vakuuttunut että jos joskus erehdyn pukemaan oikean hanskan ekaks, niin siltä reissulta en enää palaa ehjänä, jos ollenkaan..![]()
![]()
Muhun on kosmiset voimat vaikuttaneet niin, että taitaa ajohanskoissa aika usein mennä toi oikee hanska ekana käteen.. Apua, mitäköhän mulle nyt käy?!![]()
Itse vasta korttia ajan, mutta tunnistin tuon Lisää vaihdetta peliin- efektin. Ei löytyny pyörästä sitä seitsemättä vaihdetta. Tai sit olin vaan laskuissa sekasin..![]()
Satuitko ajelemaan Raahen suunnalla Perjantaina?? Olin justiin ajelemassa Nallikaria kohti ja vastaan tuli saman näköinen Rysky kuin sulla. Aivankuin sieltä olisi kättä nostettu, kohdalla vasta huomasin. Hyvä sattuma jos olit sinäAutolla ajaessa kallistaa kurviin, moikkaa vastaan tulevaa pärrää...hih![]()
Juuri näin. Kerran oli lompakko tippunutkin huoltoasemalle, ei ollut osunut taskuun. Onneksi huomasin asian heti töissä, ja osasin soittaa edelliselle tankkauspaikalle Jokelan MajavaanVilkkukatkaisinta painelen 5 sek välein ja vähän väliä pitää kokeilla ettei kännykkä tai lompakko ole tippuneet taskusta, vaikka olisi vetoketjutaskut.
Mjuu, sama juttu. Eipä tarvi sitä isompaa vaihdetta etsiä, kun kiekkamittarin ja vauhdin perusteella aina tietää mikä vaihde on pesässä vaikkei olekaan mitään vaihteennäyttöä.He hee toi polkupyöräily on hyvä. Joku vietävän toope on päättänyt että Nishikissä on etujarru vasemmalla kädellä....
Se mitä fiukella tulee oikesti tehtyä on taustapeiliin vilkuilu! Mutta ku sitä nyt vaan ei löydy...
Vaihdejuttua en ymmärrä. Jos ajetaan kunnolla, niin käytetään vain 2 ja 3 vaihdetta. Ja jos ajetaan maantiellä niin minä ajan kuitenkin niin korkeilla kierroksilla että 'lähtöherkkyys' on tallella. No motarilla tulee kyllä testailtua kutosta, ei muuten.![]()
Jalka on kyllä must. Kun pyörän jättää parkkiin niin sitä tulee tarkistettua että pyörä on varmasti tukevasti paikoillaan...![]()
Tuo muuten unohtui. Kaikki valkoisella maalatut jutut kierretään, jos suinkin voi. Ei kuitenkaan äkkiväistöllä, jos on pakko ajaa yli niin, varovastiTiehen maalattuja ajokaistanuolia ja nopeusrajoituslukemia kiertelen milloin siltä tuntuu, mutta maalatun hirven yli EI VOI ajaa.
Etpä / enpä sitten ollutkaan ainoa hirvien kiertelijäMutta lisään vielä yhden aivan omani, jota en vielä ketjussa nähnyt:
Tiehen maalattuja ajokaistanuolia ja nopeusrajoituslukemia kiertelen milloin siltä tuntuu, mutta maalatun hirven yli EI VOI ajaa.
Tilanteen salliessa hirvi kierretään reippaalla väistöharjoituksella ja ahtaammassa paikassa tai sateella loivemmalla kaarroksella. Mutta hirven päälle ajaminen on niin huono enne, että riskiä ei voi ottaa![]()
Ei, kyllä mä pyörin kans tuolla Nallikarissa pe-su, Ninjalla.Satuitko ajelemaan Raahen suunnalla Perjantaina?? Olin justiin ajelemassa Nallikaria kohti ja vastaan tuli saman näköinen Rysky kuin sulla. Aivankuin sieltä olisi kättä nostettu, kohdalla vasta huomasin. Hyvä sattuma jos olit sinä![]()