• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - videokamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä ek@ !:thumbup: Mutta vastapainoksi tältä päivältä..(pelkästään JKL:ssä 30 ulosajoa !)

Täällä löytyi muuten jopa aura-autokin ?
:orgmp:

ek@ sanoi:
Eilen tuli pyörittyä itsenäisyyspäivän piruetit Circuite de Almeria:ssa.

Ei ole ikinä ennen radalla tullut käytyä, mutta kun kerran kutsuttiin ja BMW tarjosi, niin ei kehdannut kieltäytyäkään. Aikamoista käkkimistä ja odottelua, kun oli kolme ryhmää ja 20 min ajoa kerralla. Pitäisi saada paahtaa koko ajan, mutta menihän se noinkin.

Vähän myöhässä tulee kun nyt vasta huomasin, mutta hyvä video ja tosi hienon näkönen rata! Pääsispä jo iteki taas ratailemaan. Joko on seuraava ratapäivä tiedossa tai onko peräti tullu jo käytyäki uudestaan? Ehdottomasti lisää videota sitte ja varsinki jos meet jollain toisellaki radalla käymään. :thumbup:

No en ole mikään ratakuski ja tuo oli ensimmäinen kerta missään radalla ikinä. Liian vanha ja jo liian jäykkä opettelemaan kunnolla kaahausta hiki päässä. Mulle sopii paremmin semmoinen sporttinen kaahaus oikeilla teillä, mutta tuskin tuo on viimeinen kerta radallakaan...

Testiajua ensi viikkoa varten, tulee hiukkasen myöhemmin ja ilmestyy sellainen aihe tuonne jutailufoorumille kun jotta:
Arctic GS attack to Hammerfest from the sea
...jos tuommosta vaikka ajankuluksi :thumbup:

Hehee...purin tuossa nuita GoPro-viteoajeluita viime viikolta ja olihan jäänyt viteo päälle, tai en muistanut että kuvaa...tai sit tuo karvalakki vei mun huomion et tulipa talteen tää mun H I R M U I N E N veto 50km:n alueella, angst.,. oops2

Harmi ku ei nuo meän jutustelut kuulunu ja lopulta tuo politi-setä huomasi et tää kuvaa niin piti tulla sit sammuttaa.. reps

No nyt mää sit kuunteleen vaan tätä "Britney Spearsia" :Criminal:grin:

Viimeksi muokattu:
mchuurre sanoi:
Hehee...purin tuossa nuita GoPro-viteoajeluita viime viikolta ja olihan jäänyt viteo päälle, tai en muistanut että kuvaa...tai sit tuo karvalakki vei mun huomion et tulipa talteen tää mun H I R M U I N E N veto 50km:n alueella, angst.,. oops2

Harmi ku ei nuo meän jutustelut kuulunu ja lopulta tuo politi-setä huomasi et tää kuvaa niin piti tulla sit sammuttaa.. reps

No nyt mää sit kuunteleen vaan tätä "Britney Spearsia" :Criminal:grin:

Paljonko muuten oli pikavoitto?
Olen kuullut että norjalaiset hallitsee sakottamisen :sad3:

Paulijes sanoi:
Paljonko muuten oli pikavoitto?
Olen kuullut että norjalaiset hallitsee sakottamisen :sad3:

Tuossahan se lukee, 1600nok ~ 200e. Ite sain samasta ylityksestä 60kmh aluella samankokoisen sakon, ihan keskellä metsää... Niillä menee ihan taulukkojen mukaan, eli ad 15kmh ylitystä on toi 1600 ja sen jälkeen olikin jo jonkiverran enemmän. Mutta ei mene päiväsakoille, eli halvemmalla siellä pääsee sitten ku ajelee huomattavasti reippaammin

---

Edit: Lisäystä vielä aiheen ohi, seuraavan kerran kun Norjassa sakon saan, jätän suosiolla maksamatta ja maksan vasta kun karhuavat. Maksoin sakon, jostain syystä heidän tietokannassaan sitä ei kuitenkaan näkynyt, joten pari kk myöhemmin sitten karhusivat sitä multa(alkuperäisellä summalla). Kävin sitten omassa pankissa ja ne kaiveli tiedoista, että rahat on kyllä menny ihan niinku on pitänytkin. Soittelin sinne sitten että wtf, ja ne ei löytänyt edes sitä alkuperäistä sakkoa, saati mun tietoja järjestelmästään. Sitten ne pyytää mua lähettämään sen alkuperäisen sakon, sekä karhukirjeen, että mun maksutositteet maksutapahtumasta. Sitten ne löytävät, että olen kyllä maksanut niille rahaa, mutta ne eivät löydä, että miksi... Edelleen pyytävät sitä alkuperäistä sakkoa multa, mutta kun se oli kaverin kämpillä Norjassa, ja kaveri oli Espanjassa niin vaikeeksi meni. Totesin sitten vaan, että teillä on tieto maksetusta summasta, joten hajotkaa ihan itteksenne siellä, mä unohdan koko asian :)

Kuukausi myöhemmin tuli mailia, että olivat löytäneet sen alkuperäisen rangaistusvaatimuksen...

Viimeksi muokattu:
Tossahan tuo videon otsikossa lukee "Speeding in Kvalsund 50/57km/h = 1600Nok Fine !!"

1600 Norjan kruunua = 211€ tänään.

Laitetaanpas vähän aurinkoisempaa jäämerta (2min) kun täällä Keski-Suomessakin tuo viimein paistaa, eli viime viikolta "flash"

Kävinpäs ajamassa Porkkalantien, ennen en ole siellä käynytkään:

Sormet aivan jäässä 150 km lenkin jälkeen :D

edit: Kuvanlaatu on tässä ihan kuraa kun mulla oli Windows Live Movie Makerin asetukset persiillään, uudet vireot on vähän parempia.

exhaust sanoi:

Kuvassa on häiritseviä keltaisia pikseleitä :grin:

exhaust sanoi:

Argh... makian näköstä kiharaa :) Täällä sen sijaan tuli lauantaina vaakatasossa räntää/vettä/vanhoja akkoja... :hanuria:

Sunnuntaina 22.4. ajettu TouRinki lähdöstä ekalle taukopaikalle:

Ajettu reitti.

Viimeksi muokattu:
Vähän GoPro testivideota eiliseltä:

edit: juu youtube sanoi: "Videosi näyttää heiluvan, haluatko että korjaamme asian?" <-- Nyt se vasta "warppii"/heiluu ku heinämees..:p
Eli ei vissiin kannata käyttää sitä..

Viimeksi muokattu:
Back