Missäs tuo hauskannäköinen silta ja tunneli ovat?Kaakonkulmalla kurvailua....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsatans, tässä kuvassa on jotain hienoa!Jyväskylän pönttövuoren tunneliin tutustumista suosittelen vaikka ei alla kurapyörä olisikaan![]()
![]()
Garminin ohjeita tässäkin seurattiin...Hetkinen... En minä ihan näin pieniä teitä mielestäni reitille ohjelmoinut... osaa se Garmin vielä yllättää vanhankin ketun kun silmä välttää.
Kannattaa päivittää mokoma niin näkyy suurimmat lätäköt.Garminin ohjeita tässäkin seurattiin...Hetkinen... En minä ihan näin pieniä teitä mielestäni reitille ohjelmoinut... osaa se Garmin vielä yllättää vanhankin ketun kun silmä välttää.![]()
![]()
Onni onnettomuudessa, laukut on asennettu juuri oikealle korkeudelleGarminin ohjeita tässäkin seurattiin...![]()
Mikään onnettomuus, ihan itse ajoin tuohonOnni onnettomuudessa, laukut on asennettu juuri oikealle korkeudelleGarminin ohjeita tässäkin seurattiin...![]()
![]()
Vai kelluuko se niiden varassa![]()
Perkele, no sitten mulle kanssa tollanen rekkari!Oli pakko laittaa tämä eililen otos kun tuli noin hauska efekti tuohon peiliin. (kuvaa ei siis ole käsitelty mitenkään)
Itellekin kelpaisPerkele, no sitten mulle kanssa tollanen rekkari!Oli pakko laittaa tämä eililen otos kun tuli noin hauska efekti tuohon peiliin. (kuvaa ei siis ole käsitelty mitenkään)
![]()