• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No sehän on selvä maantierosvo.

Pillimehu on pillimehu eikä "pillimehu"  
biggrin.gif

".....kuitata "pillimehut" päittäin...."
Heh, onneks mä olen niin vanha ja viaton että minusta pillimehu voi olla vaan pillimehu, enkä tiiä mikä on "pillimehu".
tounge.gif

crazy.gif

Vastaus on hyväksytty! (no koska olen niin reilu niin valitsin kuvan missä melkeen mikä vaan vastaus olis menny läpi, mutta huomautettakoon että Staga ei sitten saanu edes puolikasta pistettä.. höh, mistäs se tietää missä kohtaa valkoinen viiva kulkee pyörän kohdalla...  
033102bebe_1_prv.gif

lookaround_orig.gif
)

Tänään täytyi vaihtaa uudet gummit ja tuli sitten testailtua niitä joku 400km. Pari kuvaa taas tuli otettua matkan varrelta. Kituva puu:

P1070436.jpg

Oliivipuita miljoona:

P1070438.jpg

Iznajarin kylä jyrkänteen reunalla tekojärven vieressä:

P1070445.jpg

Patojärveä:

P1070449.jpg

On siellä tekojärvessä kalojakin:

P1070450.jpg

Korkea silta yli tekojärven:

P1070453.jpg

Kylän juurelta näkymiä oliivimetsineen:

P1070455.jpg

P1070456.jpg

P1070458.jpg

Lisää oliivipuita:

P1070461.jpg

P1070466.jpg

Oliivipuita ja Sierra Nevada taustalla:

P1070465.jpg

Tässä pieni videon pätkä Malagasta lähtevästä A-7000 -tiestä vuorille. Video on nopeutettu, jotta mahtuisi enemmän kymmeneen minuuttiin:
Juutuubi

Aivan mahtava tie ja tuohon ei ole koko pätkä mahtunut. Asfalttikin on uusittu jokin aika sitten. Tien alun löytäminen on hankalaa, koska ei ole yhteydessä moottoritiehen, vaan menee vain sen yli. Lisäksi kartoissa näyttäisi olevan risteyksiä tuon tien kanssa, mutta ovatkin eri tasossa.

olitko Teude siinä porukassa joka oli loppukesästä siellä?
Oli Lappeenrannasta päin joku 30 pyörää? Tuulen Jarmo oli ainakin sieltäpäin.
Itse olin siinä mc-porukassa ja joo, ensikesänä takaisin...
smile_org.gif

hienoja kuvia ek@lla ei voi muuta sanoa... Kesälomalla tuli käytyä kaverin luona kylässä Marbellassa ja ajettiin (autolla hyi) yhtenä päivänä Rondaan ja se oli kyllä makein mutkatie miesmuistiin.. Mahtaisko sieltä olla kuvia ek@lla tallessa
wink.gif

Pääsis fiilistelemään, notta josko sitä itsekin pääsis mopedilla sen joskus vetämään.
Kävisikö video pikakelauksella:
LINKKI

Tänään piti käydä tunnin lenkki heittämässä... Ei paha keli ollenkaan. Kotilokuskeilla alkaa silmät tippuun päästä jo kun painelee motarilla ohitte...
biggrin.gif

Siinä sompailua, mutta missä? Helppo paikallisille...
Ajelulla_1.jpg

Tässä toinen... Nyt on jo helppoa muillekkin?!?
Ajelulla_2.jpg

Stagan tapahtuma

Tänään vähän klo 16.00 jälkeen, arvaustehtävänä helppo

24693392.jpg

Sattumalta taivaalla just pilvissä reikä, ei uskoisi tänään otetuksi mutta on!

Ja aika vähän muuten muita motoristeja liikkeellä...

Tuli tänään heitetty semmoinen 470km lenkki. Ranteita särkee ja polvet on hellänä, kun tuli vuoristossa innostuttua liikaa hyppimään satulassa.

Tuossa näkyy mopon päällä piikki, joka on Gibraltar. Sen takana näkyy Marokon vuoria:

P1070475.jpg

Aakeata laakeata viljapeltoa syyskynnön jäljiltä Sevillan ja Gordoban välimailla:
P1070481.jpg

Tuli pyörähdettyä Gordobassa. Moskeijakirkkoon päin pääsee tuosta portista, mutta ei tullut käytyä:

P1070484.jpg

Siltakin näyttää kunnostetulta:

P1070485.jpg

Vähän kauempaa joen toiselta puolelta:

P1070488.jpg

Milläs olette noita kuvia/videoklippejä ottaneet? Pitäisi itelle saada videokamera ja tietysti mahdollisimman halpa
biggrin.gif
onko ehdottaa jotain?

Kuvasatoa tältä päivältä:

P1070492.jpg

P1070494.jpg

Ruskaa ja Sierra Nevada:

P1070502.jpg

Joskus on ollut kovat bileet tässäkin luukussa:

P1070505.jpg

P1070511.jpg

Oho, meni kurvi pitkäksi. Aita meni kumoon, mutta mopoon ei onneksi tullut mitään.

P1070513.jpg

Hienoja maisemia:

P1070520.jpg

No joo, se oli tsoukki. Joku auto oli ehtinyt vetää muurit kumoon ja pitihän se mopo änkeä siihen poseeraamaan.
tounge.gif

ek@lla on pokkaa jättää pyörä sellaisiin alamäkiin jalalle että täällä pohjolassa sydäntä paleltaa kun katsoo ja pelkää että Bemu on pian silmällään kun jalka sanoo itsensä irti.
Varsinkin noissa aiemmissa kuvissa hrrrr...
wink.gif

Ykkönen pesään vaan, niin kyllä se siinä pysyy. Olen koittanut tökkiä eteenpäin ykkönen pesässä, eikä se mihinkään liiku.

Back