• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Läyliäisissä olisko tympeysmiekkonen ollu?
idea3.gif

Tässä on pari eilistä kuvaa. Taustalla näkyy Torcalin kuukivivuori Antequerrassa:

P1070352.jpg

Vähän eteenpäin:

P1070354.jpg

Pato:

P1070356.jpg

Hyppää selkään, niin jatketaan:

P1070361.jpg

Missäs luulisitte, että olen tuon kuvan ottanut ... ?

avenue.jpg

Oli ihan pakko näpätä ... sen verran siinä on eksotiikkaa ..  
biggrin.gif
..

tounge.gif

Tästä räpsimisestähän tulee ihan pakkomielle. Aamulla lähdin ajoissa ajelulle, kun oli taas hienot ilmat. Tuli testattua Garminin softaa ja suunnittelin reitin valmiiksi kotona, mitä ei tullut kuitenkaan noudatettua orjallisesti. Kunhan suhailin. Taas ollaan Malagan itäpuolella:

P1070365.jpg

P1070368.jpg

Suhailin sinne tänne vuorilla ja otin muutaman kuvan välillä:

P1070371.jpg

P1070373.jpg

Sierra Nevadan lumihuiput näkyy:

P1070375.jpg

P1070378.jpg

P1070383.jpg

Lähdin taas rantaa kohti eri reittiä:

P1070385.jpg

P1070392.jpg

P1070396.jpg

Nyt ollaan taas ylempänä jossain Malagan lounaispuolella ja lippumies näytti punaista lippua:

P1070402.jpg

Itse asiassa tuo oli nukke, jonka käsi vaan heilui ylös ja alas...

Vähän taas eteenpäin:

P1070404.jpg

P1070406.jpg

Minä kans kun muutkin.
Yöllinen ajelu itekseen kun ei nukkuakaan jaksanut. Pyöreät 150-200km ympäri pääkaupunkiseutua. Ohessa vähän kuvatuksia reissun varrelta:

normal_smallIMG_1490.JPG

Mistähän olis otettu...

normal_smallIMG_1499.JPG

Helsingissä edelleen ja rannikolla

normal_smallIMG_1500.JPG

Espoon puolella. Tunnistaako kukaan rakennusta?

normal_smallIMG_1502.JPG

Tämäkin Espoossa. Tämä pitäis ainakin espoolaisten tunnistaa vaikka kuva onkin heikko =)

normal_smallIMG_1503.JPG

Ja tämä nyt ei ole edes arvoitus =)

Pitäis vähän paremmassa valossa käydä kuvituksia ottelemassa. Tai hommata parempi kamera jolla saa säädettyä valotusaikaa. Tulee joko turhan tummia kuvia tai sitten salamalla etuala valottuu ja tausta jää mustaksi. Ei meinaa saada nättejä kuvia millään. Luonnossa omin silmin nuo paikat on meinaan aika mahtavia.
Koko reissun kaikki kuvat täällä selityksineen missä mikäkin on ja mitä kuvassa näkyy.
smile_org.gif

tounge.gif

Tästä räpsimisestähän tulee ihan pakkomielle. Aamulla lähdin ajoissa ajelulle, kun oli taas hienot ilmat. Tuli testattua Garminin softaa ja suunnittelin reitin valmiiksi kotona, mitä ei tullut kuitenkaan noudatettua orjallisesti. Kunhan suhailin. Taas ollaan Malagan itäpuolella:

P1070365.jpg

P1070368.jpg

Suhailin sinne tänne vuorilla ja otin muutaman kuvan välillä:

P1070371.jpg

P1070373.jpg

Sierra Nevadan lumihuiput näkyy:

P1070375.jpg

P1070378.jpg

P1070383.jpg

Lähdin taas rantaa kohti eri reittiä:

P1070385.jpg

P1070392.jpg

P1070396.jpg

Nyt ollaan taas ylempänä jossain Malagan lounaispuolella ja lippumies näytti punaista lippua:

P1070402.jpg

Itse asiassa tuo oli nukke, jonka käsi vaan heilui ylös ja alas...

Vähän taas eteenpäin:

P1070404.jpg

P1070406.jpg
Uskomattomia kuvia lumihuippuineen
bowdown.gif

Tahtoo lisää
sport05.gif

Wolfie:han on käynyt pikkukaverillaan vetämässä kunnon lenkit keskellä yötä. Ja marraskuussa. Muut vaan ajelee kesäkeleissä päiväsaikaan
tounge.gif

Wolfie:han on käynyt pikkukaverillaan vetämässä kunnon lenkit keskellä yötä. Ja marraskuussa. Muut vaan ajelee kesäkeleissä päiväsaikaan  
tounge.gif
Toi nyt oli vielä aika pieni lenkki  
smile_org.gif
Tuo tuli huideltua sen enempiä ajattelematta, senkun ajeli vaan ja matkan varrella bongaili kivan näkösiä paikkoja ja kävi räpsimässä kuvia samalla kun tupangia imeskeli. Katsotaan tuossa ensiviikolla kun tulee taas vapaaputki töistä niin vois lähteä vähän pidemmälle reissulle johonkin vähän mielenkiintosempaan suuntaan kuin kaupunkiin.
Mä olen sanonut sen jo ja sanon edelleen, sen mitä mä vauhdissa häviän korvaan asenteella  
wink.gif
Ja ensimmäisellä PK-ajelulla tuli huomattua että se kaasukahvan asento on vakio, vaihde vaan vaihtelee...
Ja pyörällä ajetaan niinkauan kun se käyntiin lähtee, en mä mitään lämpömittaria kattele ennen liikkeellelähtöä. Alkavalla viikolla laitetaan nastarinkulat alle niin tarvii vielä vähemmän ennakkoon katsella säätiedotuksia.
Säällä kuin säällä, mopon päällä.

bowdown.gif

Tahtoo lisää
sport05.gif
Esimerkillinen lainaus sulla!  
eek.gif
Älä ny viiti pilkuttaa, tässä kun on istunu kolme minsaa venailemassa että kaikki ek@n kuvat latautuu niin ei se ny paljoo ois haitannu että säkin oisit lainannu kuvineen, sen kolmannen kerran..... ?
Mä oisin ainakin tähän vetässy ne salesti neljänteen!!! On ne sen verta hyviä!
062802jumpie_prv.gif

baaa.gif
crazy.gif

joo ei ku oikeesti, mieluummin ei. Kiits.

Mutta öööö aihe oli ?  
idea3.gif

Piti sanoa että nyt kun ajokausi on aika monelta ohi, niin on kiva arvailla noita paikkoja !! Kiitokset arvuuttelijoille ! Tahtoo lisää!
Vaikeempia.... Wolfien yöllisestäkin tiesin kaikki.  
tounge.gif

bowdown.gif

Tahtoo lisää
sport05.gif
Esimerkillinen lainaus sulla!  
eek.gif
Älä ny viiti pilkuttaa, tässä kun on istunu kolme minsaa venailemassa että kaikki ek@n kuvat latautuu niin ei se ny paljoo ois haitannu että säkin oisit lainannu kuvineen, sen kolmannen kerran..... ?
Mä oisin ainakin tähän vetässy ne salesti neljänteen!!! On ne sen verta hyviä!
062802jumpie_prv.gif

baaa.gif
crazy.gif

joo ei ku oikeesti, mieluummin ei. Kiits.

Mutta öööö aihe oli ?  
idea3.gif

Piti sanoa että nyt kun ajokausi on aika monelta ohi, niin on kiva arvailla noita paikkoja !! Kiitokset arvuuttelijoille ! Tahtoo lisää!
Vaikeempia.... Wolfien yöllisestäkin tiesin kaikki.  
tounge.gif
Tuossa sulle lisää. Jos arvaat, lupaan tarjota oluen, ehkä toisenkin.  
biggrin.gif
IMG_0017_edittt.jpg

Edit : Tämä on vähän helpompi mutta kyllä tästäkin huurteinen irtoaa. Maamerkkejä on kovasti vähän  
biggrin.gif

IMG_0012_small-1.jpg

EditEdit : Metropaita sai lumihiutalekohtauksen rannassa, ei se oikeasti ole tuon näköinen
tounge.gif

Vedetään nyt sitten vaikee... En muista paikan nimeä, maasta saa pisteen ja tiestä 5  
biggrin.gif

08082008306.jpg

Tosiaan tuo katkoviiva on valtatien reunaviiva... piti olla kokolailla varovainen kuvaa ottaessa
biggrin.gif

Vastaus: Ruokapaikka Tallinnan ja Narvan välillä jossain Kohtla-Järven tienoilla.

höhöö, emmää Turuust... ainaka hiakkakuappi tunne!
tounge.gif

Enkä ulkomailta mitään. Enkä Varkaudesta.
sad_orig.gif

Joten hyvin menee, lisää vaan kuvia kehiin, kiva noita on kattella!
062802jumpie_prv.gif

Täytyy vaan ostaa ne huurteiset ite...

Back