Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avaa vaikka tuonne Albumiin oma tili ja lataa ne kuvat ensin sinne. Sitten sen kuvan osoitteen laitat viestissa avautuvaan ruutuun, kun painat "Image"Ääh,enpä sit osannut laittaa tänne kuvia.osaakos joku antaa YKSINKERTAISET ohjeet.Kuvia olen tallentanut koneelle,mutta mutta sit loppuu nappulat..normi sähköpostiin saan kyllä kuvat liitettyä,mutten tänne..
Toi on kyllä tosi jännää. Itse jouduin lumimyrskyyn omalla turbotetulla KS:llä ja heti kun vauhti oli yli 80, niin ei ollut kyllä mitään tolkkua liirtelyssä. Lopulta oli koko ukko ihan jään peitossa, mutta hengissä päästiin Hesasta Lahteen.Kaveri räppäsi kuvan ~viikko sitten:
![]()
Taistelin juuri tuossa pyörääni liikkeelle, meinasi olla ajoittain liukasta..
Toihan on kuin maitolaiturimeinikiä, vaikka taitaa olla lähinnä infotaulu tjs. Mahtaako moisia enää olla, mutta itse skidinä kavereiden kanssa kokoonnuttiin aina yhdelle maitolaiturille.Kuva parin viikon takaa; Kontioralliin menossa ja röökitauko Rapojärven rannalla. Ei kyllä vedä vertoja noille ek@n kuville, mutt laitoinpahan kuiteski...
![]()
On tuossa Suomen maisemassa oma viehätys. Ei sitä oikein osaa arvostaa, jos ei ole hetkeä poissa.Kännykameralaatua
![]()