Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oota-oota ny HSRC, tässä vasta 6 viikkoa sitten jutailin siellä ja nyt tänään asentelin uusia rinkuloita alle (satapiikki), ku sain ensin kolattua autotallin ovet sepposen selälleen, tuntumaa otan ensin et kuinka "karkaa alta" ja että varoittaako edes....Haloo Huurre...
Ajelin tänään reitillä Ivalo - Nuotgam - Rovaniemi ja oli ihan vitullinen lumipöly...eli ihan ihanne kelit sulle... itse tosin "creambutton" tyylillä, eli Voortilla..

...no ei ollut eilen pahemmin tuiskua, mutta kaamos + lumipöly + tokkakaupalla poroja tiellä oli toki mielenkiitoinen yhdistelmä... eilenhän ajettiin lapissa liki 30 porokolaria ja vimosen viikonaikana n. 150 Petteriä vaihto hiippakuntaa...No oota-oota ny HSRC, tässä vasta 6 viikkoa sitten jutailin siellä ja nyt tänään asentelin uusia rinkuloita alle (satapiikki), ku sain ensin kolattua autotallin ovet sepposen selälleen, tuntumaa otan ensin et kuinka "karkaa alta" ja että varoittaako edes....Haloo Huurre...
Ajelin tänään reitillä Ivalo - Nuotgam - Rovaniemi ja oli ihan vitullinen lumipöly...eli ihan ihanne kelit sulle... itse tosin "creambutton" tyylillä, eli Voortilla..
Oliko siellä tuulta kans...jos ei nii sit vielä sitä oottaa ?![]()
![]()
Laskuvarjostinkerholla ihan "dymä" ....
![]()
Kevväillä sitten JOS lumisae lakkaa....
![]()
Joulukuusi löytyikin helposti...ei tarvita edes sahaa tänä vuonna...![]()
![]()
Etuseen tuntumaa eri harjoitteilla & asfalttiajoa....![]()
![]()
Pari talvea menty ilman ja pari koleme vieläkin pienemmilä kuin kuvassa....nyt alla tuota 3:tta vasemmalta (Rus Ice:a)![]()
Heh...No hitsipilli, kun ei perjantaibrandyissä tule heti mieleen triumppikaupat. Mitähän mää taas olen säätänyt![]()
Joo, tämä HP2 Sport on uusi. Joku ilmojen herra oli poistanut pidon mun normaalilta kaahausreitiltä ja edellinen meni rikki. On lisäksi tuo matkalehmä ja vanha HP2 Megamoto. Pitäisi olla vielä ainakin yksi mopo lisää, kun paikallinen huoltoliike vähän aikaa sitten naureskeli, kun mun kaikki kolme mopoa oli yhtäaikaa huollossa, niin olisi edes yksi ajossa samaan aikaan.
No sehän se. Hönöpäissään vaan ihmettelin, että kuka on Triumpin ostanut täältä...Heh...No hitsipilli, kun ei perjantaibrandyissä tule heti mieleen triumppikaupat. Mitähän mää taas olen säätänyt![]()
Joo, tämä HP2 Sport on uusi. Joku ilmojen herra oli poistanut pidon mun normaalilta kaahausreitiltä ja edellinen meni rikki. On lisäksi tuo matkalehmä ja vanha HP2 Megamoto. Pitäisi olla vielä ainakin yksi mopo lisää, kun paikallinen huoltoliike vähän aikaa sitten naureskeli, kun mun kaikki kolme mopoa oli yhtäaikaa huollossa, niin olisi edes yksi ajossa samaan aikaan.![]()
Eräs onneton motoristi (?) kaipasi viime kesänä hiukkasen apuja Malagan suunnalta Triumppikauppaa etsiessä jotta sai mopon taas menokuntoon.
Muutamaankin kertaan tuossa kesäkuussa soiteltiin puolin ja toisin![]()
Ei sitä mitään vaimentajia kun nykyään pitää laittaa "vahvistimet" ;DMitkäs vaimentajat noi on ?