• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tänään saunomassa jotain 500km ympäri Sierra Nevadaa. Rantatiellä oli viileämpää. Calahonda:

IMG_3557.jpg

Puukuja:

IMG_3559.jpg

Sierra Nevadan itäpäätä:

IMG_3560.jpg

IMG_3562.jpg

Kylä vuoren rinteessä:

IMG_3564.jpg

Uskomattoman vaivan joku nähnyt pengertäessään oliivipuille liuskekivistä nuo penkereet. Tila on tosin autio ja osa puistakin jo kuollut:

IMG_3566.jpg

Sierra Nevadan pohjoispuolelle aletaan laskeutumaan:

IMG_3570.jpg

Guadixin ympäristössä on erikoisia hiekkakivimuodostelmia ja niihin on innokkaimmat kaivaneet kämppiään:

IMG_3571.jpg

IMG_3573.jpg

Älä nyt, kun on ihan vitun kuuma ajella varusteet päällä. Varmaan yli 40 astetta oli sisämaassa. Mulla on yksiosainen nahkapuku, joka on kunnolla ilmastoitu. Yritin sitä vääntää päälle, mutta tuli ahtaan paikan kammo ja paniikki päälle. Täytyisi olla pitkä tekninen kerrasto alla, jotta olisi luistanut hikisen ukon päälle. Ei ole kyllä mun juttu. Vedin sitten kaksiosaisen perferoidun nahkapuvun päälle. Siinäkin oli tappelemista illalla riisuttaessa.

Kolme kertaa tuli mopo tankattuakin tänään ja samalla juotua aina litra jotain urheilujuomaa tai vastaavaa. Loppupäivän onkin tässä tankannut kaljaa ja kuselle piti mennä koko päivänä ekaa kertaa vasta yhdeksän jälkeen illalla.
tounge.gif

No luulen, että aamulla janottaa joka tapauksessa taas.
biggrin.gif

Älä nyt, kun on ihan vitun kuuma ajella varusteet päällä. Varmaan yli 40 astetta oli sisämaassa. Mulla on yksiosainen nahkapuku, joka on kunnolla ilmastoitu. Yritin sitä vääntää päälle, mutta tuli ahtaan paikan kammo ja paniikki päälle. Täytyisi olla pitkä tekninen kerrasto alla, jotta olisi luistanut hikisen ukon päälle. Ei ole kyllä mun juttu. Vedin sitten kaksiosaisen perferoidun nahkapuvun päälle. Siinäkin oli tappelemista illalla riisuttaessa.

Kolme kertaa tuli mopo tankattuakin tänään ja samalla juotua aina litra jotain urheilujuomaa tai vastaavaa. Loppupäivän onkin tässä tankannut kaljaa ja kuselle piti mennä koko päivänä ekaa kertaa vasta yhdeksän jälkeen illalla.
tounge.gif

No luulen, että aamulla janottaa joka tapauksessa taas.
biggrin.gif
Noei se mitään, kyllä sinä vettä löydät. Täällä muuten soi Täällä ei huomista murehdita
biggrin.gif

pärjäile.

No täytyi tänään taas pari kertaa pysähtyä matkalla räppäseen kuvia.

Esteponasta pohjoiseen olevan vuoren pohjoispuolella:

IMG_3588.jpg

IMG_3579.jpg

IMG_3578.jpg

Tulossa Esteponan puolelle:

IMG_3613.jpg

Costa Del Sol Marbellan ja Esteponan välillä:

IMG_3617.jpg

Marbella on tuolla kauempana takana olevan vuoren edessä rannikolla:

IMG_3625.jpg

Estepona rannikolla:

IMG_3629.jpg

Vittu kun nää tiet on niin mutkaisia, että menee ranteet rikki jatkuvasta kääntelystä:

IMG_3632.jpg

Kylläpäs tuli hajoiltua näihin kuviin. Varsinkin Ek@:n jo itsessään mahtavat kumat mutta siihen viellä toi pärrä ja kateus.

Toki oli paljon muitakin hienoja kuvia. Harmittaa vaan kun ulkona sataa siihen malliin ettei viitti lähtee ajamaan.
bawling.gif

Tänään aamuajelut..Jäppiläniemen Taidetie

Kaukop%E4%E4_kaukaa.JPG

hiljaiset_em%E4nn%E4t_ja_is%E4nn%E4t.JPG

jn-taidetie__.JPG

kettu.JPG

susi%7E0.JPG

Ei päivän lenkki vaan ehkä kuukauden takainen, Sompasaaresta häröilyä. Ekan kuvan kuvaaja on "sunshine" meikä vaan mannekiinina.

dscn0566a.jpg

Sunshine Giihdyttää minkä kawazaki lähtee!

dscn4288r.jpg

dscn4266.jpg

Viimeksi muokattu:
Back