• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväkodille pyörät näytille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, ihan kiva eka "mopomiitti", pääsi juttelemaan muiden harrastajien kanssa. Paljon oli pyöriä paikalla ja lapset kyllä tuli testaamaan kun erikseen sanoi että saa kokeilla.
Taisin olla ensimmäinen joka lähti klo 16 sinivalkoisella ärrä tellulla, silloin tais olla n. 20 pyörää paikalla. Siitä läheisestä koulusta olisi varmaan tullut muksuja jos olisivat tienneet.
Lisää vaan tällaisia, voisin itsekin kutsua koulun kevättapahtumaan Porvooseen jos sinne asti on lähtijöitä.

Joo ei valittamista !!
Siellä vaan moni ukko käveli ylimääräinen kypärä kainalossa
ja kuikuili niitä kyytiin haluavia hoitotätejä
nixweiss.gif
062802jumpie_prv.gif
itse häveliäänä pidin kypärän taka boxissa . Olin silloin viimeksi Nurmijärvellä ja tässä ja jatkossa lähden kyllä mukaan .Hyvä homma . Seppo

Siellä vaan moni ukko käveli ylimääräinen kypärä kainalossa
ja kuikuili niitä kyytiin haluavia hoitotätejä  
nixweiss.gif
062802jumpie_prv.gif
itse häveliäänä pidin kypärän taka boxissa .
Noku ne kyytiin tahtovat hoitotädit ei sitten ite päässyt paikalle
biggrin.gif

Enkä uskaltanu moista mahdollisuutta mainostaa meillä töissä sen enempää, kun tänne foorumille kukaan ei uskaltanut kirjottaa, että kypärä on matkassa
wink.gif

Ens kerralla sitten
062802moto_prv.gif

Joo oli kiva tapahtuma.
Lapset ovat mahtavia
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Noita kannattaisi järjestää enemmänkin ja varsinkin mainostaa sitä, että hoitotädit haluavat kyytiin.
Siitähän voisi tulla vaikka mitä romansseja tulokseksi.

Minäkin jo aattelin ottaa kypärän mukaan, mutta en uskaltanut vielä ekaan tapahtumaan.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Back