• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päitsi by Tampere ja Jyväskylä 18.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyiskö Tamperelaisista myös valmiiksi peränpitäjä, joka huolehtisi että kaikki pysyy mukana?
Veikkaan että tuo eräs neiti on jo henkisesti valmistautunut ajamaan ankkurina, ilmoittautukoon jos haluaa  
tounge.gif
Hep, minua tarkoittanet? Voipi olla että suuntaan mopedin silloin Alastaron suuntaan katselemaan kisoja. Eli peräpään paikka mun puolesta vapaa.

Jee, just sain varmistettua, että saan Hornetin juurikin tähän reissuun sopivasti käyttöön, joten minä olen mukana myös. Ja voin toimia vaikka ankkurina, vaikken sitä aiemmin oo tehnytkään, mutta kaikkeenhan se eka kerta aina joskus tulee...

Tuota, padasjoelta tulee ainakin ihan kiva reitti kun lähdetään ajamaan taulun kautta,(siinä risteää tie24) auttoisiin päin, vanhaa padasjoentietä luopioisiin ja aitoon kautta pälkäneelle ja sieltä tampereelle.Yritin enirosta kattella tota padasjoen päätä reitistä kun osaan ajelle tampereelta sinne päin vaan, meillä kun on mökki tossa matkalla  
omg.gif
Jos kasaantuis padasjoen abc:llä( vai mikä se nyt on?) niin osaisin siitä ajaa tuota reittiä treelle, mutta en osaa sitä selittää. Nainen.

Hei. Lähden mukaan tuolle lenkille. Tulen Kangasalle siihen keskustaan, mihin paikkaan jonossa asetun, on aivan sama.
Toivottavasti vauhti pysyy järkevänä, ilman kohellusta.

Sysmästä Nuoramoisten kautta kaavailtu reitti voisi olla aiheellista jättää pois, siellä on kuuleman mukaan huonoa pintaa. Tämän mulle kertoi tuttavani, joka päristelee tuolla suunnalla. Eli Sysmästä suoraan Asikkalaan olisi mun ehdotus.

Asikkalassa erkanen porukasta ja ajan suoraan mukavaa mutkapätkää Lammille ja siitä kotia kohti.

Myös tuon 9-tien ylitys hirvittää, sunnuntain paluuliikenteen huomioon ottaen. Olisiko sille mahdollista löytää vaihtoehtoinen reitti?

Olivat sitten aloittaneet Hervannan Shellin ympäristössä mittavat rakennustyöt, jotka kestää koko ajokauden. Ei kannata sieltä ainakaan lähteä porukalla enää vaikka se tossa mun alkuperäisessä kartassa taitaa ollakin lähtöpaikkana.

Olivat sitten aloittaneet Hervannan Shellin ympäristössä mittavat rakennustyöt, jotka kestää koko ajokauden. Ei kannata sieltä ainakaan lähteä porukalla enää vaikka se tossa mun alkuperäisessä kartassa taitaa ollakin lähtöpaikkana.
Mites hervannan ammattikoulun piha? Tai sitten Lahdesjärven abc? hervannan valtaväylän ja kekkosentien risteyksen mcdonalds? kaukajärven mcdonalds?

^ Lahdesjärven ABC on ainakin helppo ja perinteinen paikka kokoontua.

Vauhdeista sen verran, että risteykset (sellaiset joista reitti kääntyy) merkkaamalla se on ihan jokaisen omassa päätöksessä seuraako edellä olevaa vai jättääkö väliä. Yleensä toimii hyvin näissä kinkereissä..

PS. Eiköhän me nyt mopoilla yhden ysitien poikki päästä..
biggrin.gif

Lahdesjärveltäkin aletaan kohta räjäytteleen ja ajaan kallioo pois mut ei pitäis vaikuttaa paljoo liikennöintiin 9-tielleppäin...
entäs kaukajärven neste?  
nixweiss.gif

Kaukajärven Nesteeltä varmasti paras paikka lähteä niin voi ajaa 339-tietä suoraan Kangasalan keskustaan. Jos ajaa tuota pienempää tietä Annalan läpi (joka on tuossa google mapsin kartassakin) niin päätyy useamman kilometrin tietyömaalle. Siellä on rajotus 50 ja valot yms niin ei mitään järkeä ajella sieltä.

Kaukajärven Nesteeltä varmasti paras paikka lähteä niin voi ajaa 339-tietä suoraan Kangasalan keskustaan. Jos ajaa tuota pienempää tietä Annalan läpi (joka on tuossa google mapsin kartassakin) niin päätyy useamman kilometrin tietyömaalle. Siellä on rajotus 50 ja valot yms niin ei mitään järkeä ajella sieltä.
pääsishän hervannasta lukonmäkee alas, oikealle annala/kaukajärvi ja sitten kaukajärven läpi sinne kangasala/lahti tielle myöskin..

pääsishän hervannasta lukonmäkee alas, oikealle annala/kaukajärvi ja sitten kaukajärven läpi sinne kangasala/lahti tielle myöskin..
Mikä hinku sinne Hervantaan oikein on koukata, tänne tulee ajettua keskustasta joka päivä jo töihinkin.
tounge.gif

Sinällään ihan sama.. Kaukajärven Neste sopisi varmaan kaikille (koska Hervannan lähtökin tulisi näemmä sitä kautta).

Mikä hinku sinne Hervantaan oikein on koukata, tänne tulee ajettua keskustasta joka päivä jo töihinkin.  
tounge.gif

Sinällään ihan sama.. Kaukajärven Neste sopisi varmaan kaikille (koska Hervannan lähtökin tulisi näemmä sitä kautta).
ei kai sinne hervantaan mikään hinku ole, ketjun aloittaja vaan oli merkannut sen aloituspaikaksi
biggrin.gif
mulle henk. koht. kyllä käy ihan mikä vaan paikka lähtemiseen
062802jumpie_prv.gif

Entäs lähtöaika Tampereelta? Näyttäis tuon Crnd:n reitin mukaan olevan about 150km Korpilahdelle (Kaukajärven Nesteeltä). Google mapsin mukaan tuohon kuluu n. 2½ tuntia.

Eli jos 9:30 lähtis, niin Korpilahden jälkeen olevassa 9- ja 610-teiden risteyksessä oltaisiin puolilta päivin. Siinä lienee oli tarkoitus treffata Jyväskylän suunnasta tulevat?

Ajelen aamulla Porista valittuun lähtöpaikkaan Treelle ellei la ilta venähdä. Lähtöaika hyvä.

Tämä on vielä harkinnassa, laitan zpetelle yv:tä jos tulen mukaan.
Ja mistä.
062802moto_prv.gif

Entäs lähtöaika Tampereelta? Näyttäis tuon Crnd:n reitin mukaan olevan about 150km Korpilahdelle (Kaukajärven Nesteeltä). Google mapsin mukaan tuohon kuluu n. 2½ tuntia.

Eli jos 9:30 lähtis, niin Korpilahden jälkeen olevassa 9- ja 610-teiden risteyksessä oltaisiin puolilta päivin. Siinä lienee oli tarkoitus treffata Jyväskylän suunnasta tulevat?
voitas ottaa treffipaikaksi vaikka joku Korpilahden huoltsikoista. Näyttää kovasti siltä etttä siihen ei tunkua ole, jokunen matkalta lähtijä saattaa olla.

Olen nyt Gotlannissa käymässä, tarkistan tämän homman tilanteen ens viikolla kun olen takaisin. Sovitaan sit tarkemmat ajat ja paikat.
Tällä hetkellä touring-ajot ei kyllä kauheesti kiinnostaisi, nimim. pannuttanut toissapäivänä ja eilen... Mutta eiköhän sitä olla mukana, kotona on yks ehjäkin pyörä.

Hei vaan. Joudun perumaan osallistumiseni tälle ajelulle. Eilen
teloin varpaani tosi pahasti liuku-oven alareunaan ja nyt on tikit
varpaissa.

En usko, että ajosaappaita pystyy edes kokeilemaan, saati pitää koko päivän. Sen verran kipeää nuo haavat tekevät.

Hemmetin harmillista, mutta joskus toiste sitten uusi yritys.

voitas ottaa treffipaikaksi vaikka joku Korpilahden huoltsikoista. Näyttää kovasti siltä etttä siihen ei tunkua ole, jokunen matkalta lähtijä saattaa olla.

Olen nyt Gotlannissa käymässä, tarkistan tämän homman tilanteen ens viikolla kun olen takaisin. Sovitaan sit tarkemmat ajat ja paikat.
Tällä hetkellä touring-ajot ei kyllä kauheesti kiinnostaisi, nimim. pannuttanut toissapäivänä ja eilen... Mutta eiköhän sitä olla mukana, kotona on yks ehjäkin pyörä.
Siinähän on juuri huoltamo mistä tuo Päijänteen itäpuolinen tie erkanee ysitiestä. Eli tämä tässä: Linkki

Kumipuoli alaspäin!
033102beer_1_prv.gif

Back