• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päitsi by Tampere ja Jyväskylä 18.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sopisko kaikille muuten pidemmät tauot siinä Korpilahden huoltsikalla ja sitten jossain Padasjoella? Ja jossain sysmän tienoilla vähän lyhempi pysähdys?
Sounds like a plan!  
thumbs-up.gif

Toivotaan ettei kelit muutu kehnoks!
Mukaan en taida päästä, mutta jos Korpilahdella pysähdytte pitemmäksi aikaa, niin tämmöisellä kelillä kannattaa harkita uusittua satamaa l. Satamakapteenia. Saa myös pizzaa.

http://www.satamakapteeni.fi/

Jos osaa lukea tienviittoja niin tuolla lenkillä ei voi eksyä... Mä en vaan ajaisi noin päin sitä.Ihan siitä syystä että parhaat palat itäpuolella on mukavampi ajaa aurinko selän takana.Loppupätkällä Padasjoelta Tampereelle aurinko killittää juuri päin näköä.

Mutta tää oli vaan mun mielipide,starttaan huomenna kohti Jäämeren rantoja joten nyt tää jää väliin.Kyllästyin hikoilemaan liian kuumissa duunimontuissa.

Se on sitte Korpilahdelta mukaan, jos tulen.
Ei tarvitse odotella, jos ei näy.

Harjottelen eläkepäiviä varten ja olen siellä jo vähintään tuntia ennen steppaamassa ja vilkuilemassa kelloa. (klo 11)

Jos pystyn ja kykenen tulemaan/ajamaan
omg.gif

muutaman kerran tullut tuttava porukoissa ajeltua, mutta en ennen org:in reissuilla ole ollut  
nixweiss.gif
aiemmin oli ainakin just se ongelma et oli puolituttua porukkaa ja ei oikein sovittu etukäteen noista risteyksistä/venailuista niin meni vähän sopaksi, varsinkin kun isommalla porukalla liikkuu niin väkisinkin sinne änkee niitä autoja johonkin väliin  
smile_org.gif
mutta viisaampien opastuksella mennään  
withstupid.gif
osaisin ainakin ajella tuolta padasjoelta treelle, mutta en tiedä onko musta vetäjäksi..[/QUOTE]
nou hätä, tää on lepposaa liikkumista josta ei kannata stressiä ottaa!

vois kyl ruokapaussin pitää jossain, aavistuksen liian pitkä lenkki kahvin ja pullan varassa mennä...  
lookaround_orig.gif

Joo, jotain pitää napata jo siinä Korpilahdella ja joku pienempi "jätskitauko" sitten Sysmässä.. Padasjoella lounas ok.

tuossa vois olla ehdotus reitille 3/3 jos kelpaa, koitin katella vähän mutkasempaa reittiä mut eipä oikeen tuolla suunnalla päällystettyjä teitä ole vaihtoehtoina...

edit: linkki unohtu!  
biggrin.gif

googlemaps

Asikkalassa piipahdin uimassa niin tuli tuo lenkki tuossa ajeltua. Padasjoki-Pulkkila -välillä oleva pelottava hiekkatieosuus oli 1,6 km pitkä kun sen mittailin. Jos kellään ei ole mitään valtavaa kammoa hiekkateitä kohtaan niin ehdottomasti kannattaa viedä reitti noita pikkuteitä pitkin. Muuten missaa paljon makoisia mutkia. Ja Nuoramoistentiekin oli ihan mainiosti ajettavassa kunnossa, muutamassa kohdassa oli reilummin pinta hajalla. Ei kannata minun mielestäni tuotakaan tietä jättää väliin.
Hyvä, että kävit Nuoramoisten tien katsomassa.. ilmeisesti mun ystäväni halusi että mulle ei satu vahinkoa tuolla tiellä.

Ystävät ovat
inlove.gif

Hyvää reissua teille kaikille ja ajelkaa varovasti!

Jos kelit suosivat ja kalusto on jokseenkin nipussa sunnuntaina niin voisin vaikka lähteä mukaan kaukajärveltä.

Yritän saapua Korpilahden Nesteelle klo 12 maissa, mikäli keli on kunnollinen. Siitä voin ajaa letkassa muutaman kymmenen kilometriä aina Sysmän risteykseen asti, josta ajankin suoraan Joutsaan..

Juuri nyt ennusteet näyttää hyvälle. Lännestä tuleva sadealue saapuisi vasta illalla Tampereen kohdille. Mutta saas nähdä miten ne tuon vielä lopulta arpovat..

Meinas tulla toppi reissulle jo pyörää omistajalta hakiessa, kun meinasin kaataa sen heti pihaan seisaaltaan. En muistanu, että se painaa enemmän kuin skootteri
biggrin.gif
Kivaa, kun tää on jo huomenna, oon jo ihan täpinöissä
062802moto_prv.gif

Tarkkoina sitten ketä seuraatte jos jono pätkii...Himokselta purkautuu tuhansia työkalurullakuskeja...  
wink.gif
 Itse taidan tulla letkaan mukaan Korpilahdelta.

Se on sitten lähdön aika.. Tää lähtee kohti kaukista.. Keli vielä aika unelmaa, mutta pakko oli pakata sadevermeet tankkilaukkuun just in case..
062802moto_prv.gif

Back