• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pahis vs mp-poliisi

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Nähdäänkö täällä Turun ympäristössä mustanpuhuva pelkästään liikennevaloissa tästä lähtien,harjoittelemassa voit vaan todeta
jos joku kysymään tulee että olet taas näissäkin valoissa santsikierroksella  
biggrin.gif
.

Asiaan hyvin hoiditte koko porukka tehtävänne,kun on liikkellä
ilman noita ennakkoluuloja voi homma olla myös hauskaa,vai olenko
aivan väärässä.
Just näin  
tounge.gif

Tota videoo kun kattoo ni, tulee loppupeleissä ihan hyvä fiilis omasta ajosta. Suorat meni hyvin... heh, no joo, mut pari ihan selkeetä omaa ajovirhettä.

Startti poskelleen, Tokan kierroksen eka mutka ihan reisille (kakkosmutkaan staffan sai kiinni) ja palmasin jarru pitkäksi, jossa staffan tuli ohi.

Pisti hymyilyttämään selostaja " takasuoralle mennään ja siellä tehot tuntuvat puhuvan, kyllä selvästi poliisi yamaha jää"

Hauskaa oli ja lähtisin vielä uudelleenki, leipää ja sirkushuveja vai miten se meni.

En tiedä näitkö oikein mutta mä ajoin sitä oranssia rytköstä, siis sitä mikä kaatui eilen ja tänäänkin jäätiin ekassa mutkassa kiinni...
tounge.gif
Ihan oikein näin  
biggrin.gif

Huumorintaju on ihmisen tärkeimpiä ominaisuuksia ja viihteen vuoksi minä ainakin paikalla olin. Että siitä asenteesta sitä "rispektiä" sulle.

Muuten en mistään mitään tiedäkään, joten "mitäsittenjoskuitenkinehkäplaaplaa" keskustelut menee ihan ohi  
withstupid.gif

Miten Sunnuntain poliisi vs. pahikset kisassa kävikään? Jostain olin lukevinani, että kaikki olisivat jääneet kiinni, mutta tekiköhän Ducatikuski ajovirheen, vai mitenhän jäi kiinni? Lauantain videossa ainakin eteni niin vakuuttavasti, että ihmeeltä tuntuu kiinni jääminen...
nixweiss.gif

Hieno suoritus kuitenkin kaikilta kuskeilta ja kiitokset kuvaajalle hyvistä videoista!

Miten Sunnuntain poliisi vs. pahikset kisassa kävikään? Jostain olin lukevinani, että kaikki olisivat jääneet kiinni, mutta tekiköhän Ducatikuski ajovirheen, vai mitenhän jäi kiinni? Lauantain videossa ainakin eteni niin vakuuttavasti, että ihmeeltä tuntuu kiinni jääminen...  
nixweiss.gif

Hieno suoritus kuitenkin kaikilta kuskeilta ja kiitokset kuvaajalle hyvistä videoista!
kaikki jäivät sunnuntaina kiinni. Staffan käytti poliisille sallittuja keinoja sekä ajo aikapaljon kovempaa kun lauantaina.

nixweiss.gif

kaikki jäivät sunnuntaina kiinni. Staffan käytti poliisille sallittuja keinoja sekä ajo aikapaljon kovempaa kun lauantaina.
Kaksi pahista ajoi sunnuntaina nopeammin kuin poliisi. "Kiinnijäämisestä" voidaan olla kahta mieltä.

Kaksi pahista ajoi sunnuntaina nopeammin kuin poliisi. "Kiinnijäämisestä" voidaan olla kahta mieltä.
Onneksi osallistujista sentään kukaan ei ollut ryppyotsainen tosikko, kuva kertoo olennaisimman

http://www.mp-foorumi.com/gallery....593.jpg

Toinen sunnuntain nopeista pahiksista onkin varsinainen rosmo, ajoi allekirjoittaneen vanhalla pyörällä ja on menetetty lupaus juristien uljaassa ammattikunnassa.

Tuon tahdissa pyydystelyt sitten tapahtuivat. http://www.youtube.com/watch?v=sxGJug3Rv1A

Kiitokset rosvoille ja erityiskiitos Yamaha Centerille pyörän lainasta ja tietenkin itse herra poliisille. Heidänkin ammattikunnastaan löytyy totisia ja sitten vähemmän totisia kavereita.

Jokainen voi itse kokeilla tuollaisella kiikkulaudalla ajamista täysillä. Itseäni pelotti kun kävin kokeilemassa ja 1:58 jäi parhaimmakseni, Rytköselläni vetelin 1:27.6. Hieman eri maailman ajopelejä.

Parhaat tilanteet kuitenkin käytiiin Alastarolla iltayhdeksän jälkeen. Niistäkin ehkä kuvamateriaalia

#69 -hymiö.

Jukka

Onneksi osallistujista sentään kukaan ei ollut ryppyotsainen tosikko, kuva kertoo olennaisimman

http://www.mp-foorumi.com/gallery....593.jpg

Toinen sunnuntain nopeista pahiksista onkin varsinainen rosmo, ajoi allekirjoittaneen vanhalla pyörällä ja on menetetty lupaus juristien uljaassa ammattikunnassa.
Tuskin olen juridiikan saralla koskaan mikään lupaus ollut, joten mitään ei ole menetetty. En myöskään ilmeisesti ole riittävän kova pahis kun en itse oikonut viimeisessä mutkassa, kuten ei Ducatikuskikaan. Eikä ihme, meillähän on pyörätkin tyttöjen väreissä!

Kyseessä oli näytösajo ja vaikka mentiinkin melkein vaijeri kireällä, ei kyllä kenelläkään ollut pipo kireällä. Sen verran kaikkia hymyilytti ennen ja jälkeen ajon. Kiitos poliisille loistavasta pelin luvusta ja huumorintajusta, ducatikuskille hyvästä vauhdista ja tietysti kahdelle muulle pahikselle tulppana toimimisesta lähdössä. Pyörän keulimisen johdosta oli lähellä ettei meitä ollut kolme kiinniotettua ensimmäisessä mutkassa.

Toivottavasti yleisö viihtyi ja tulee myös seuraaviin MP Tuen järjestämiin tapahtumiin. Itse ainakin viihdyin, vaikka olinkin järjestämässä tilaisuutta ja siten siis hommissa tuolla.

J-P

Edit: Oisikohan jollain videota tuosta sunnuntain ajosta?
Niin ja kiitos myös Mauri Anterolle taustalla soineesta sävellyksestä.

Asiaan hyvin hoiditte koko porukka tehtävänne,kun on liikkellä
ilman noita ennakkoluuloja voi homma olla myös hauskaa,vai olenko
aivan väärässä.
Mää en noista muista "pahiksista" voi sanoa, mutta mulla oli ainakin loistava viikonloppu!
smile_org.gif
Ihan koska vaan uudelleen...  
tounge.gif

Tosin tää Ducati-kuski otti roolinsa melko vakavasti kun meni ottamaan varikolla sakot kypärättä ajosta...
biggrin.gif
Kyllä jos oikeasti joku poliisi kehtaa kirjoittaa varikolla kypärättä ajosta sakot on poliisi se kuka on ottanut roolinsa liian vakavasti... Hyvät kisat oli silti, näytösajoissakin oli niin paljon vauhtia ja vaarallisia tilanteita että meni kuuluttajaltakin välillää ihan puurot ja vellit sekaisin
biggrin.gif
Tästä hieman tarkennusta tuohon varikkokäyttäytymiseen ettei tule väärinkäsityksiä...

Mikä oli pyöräkuskien ratakokemus "pahis vs kyttä"-kisassa? Ja mitkä ne pyörät oli, nopeimmalla joku ducati, muut? Olisiko tiedossa kierrosaikoja tuolta/muilta radoilta kyseisiltä kuskeilta?
Ei ihan ensikertalainen ollut varmasti tuo ducatikuskikaan
smile_org.gif
Ei ole tietoa ajoista, jos asianosaiset eivät itse ilmoita. Poliisi ajoi tuon radan noin 1.30 aikaan, joten tuon alle ainakin pari pahista ilmeisesti vetää. Suurin tappiohan tuli lähdössä, josta ko superbikekuskilla on yllättäen hiukan enemmän kokemusta kuin noilla pahiksilla.

Mikä oli pyöräkuskien ratakokemus "pahis vs kyttä"-kisassa? Ja mitkä ne pyörät oli, nopeimmalla joku ducati, muut? Olisiko tiedossa kierrosaikoja tuolta/muilta radoilta kyseisiltä kuskeilta?
Ei ihan ensikertalainen ollut varmasti tuo ducatikuskikaan
smile_org.gif
Ei ole tietoa ajoista, jos asianosaiset eivät itse ilmoita. Poliisi ajoi tuon radan noin 1.30 aikaan, joten tuon alle ainakin pari pahista ilmeisesti vetää. Suurin tappiohan tuli lähdössä, josta ko superbikekuskilla on yllättäen hiukan enemmän kokemusta kuin noilla pahiksilla.
Eikös ainakin lauantaina ollut 1098R, R6 ja R1.

Ajoin sunnuntaina sitä punasta R1:stä. Ensimmäisen täyden kierroksen (kierros 2.) aika n. 1.28,xx. Vaikea ihan tarkkaan sanoa kun hölläsin kaasun siinä vaiheessa kun pollari tuli oikotieltä eteen. Ducatikuski oli lauantaina ilmeisesti ajanut 1.25,xx aikoja.

Edit. Ratakokemusta siis n. 10 päivää. Edeltävänä keskiviikkona ajoin ensimmäisen kerran kyykyllä alastarolla.

Ajoin sunnuntaina sitä punasta R1:stä. Ensimmäisen täyden kierroksen (kierros 2.) aika n. 1.28,xx. Vaikea ihan tarkkaan sanoa kun hölläsin kaasun siinä vaiheessa kun pollari tuli oikotieltä eteen. Ducatikuski oli lauantaina ilmeisesti ajanut 1.25,xx aikoja.

Edit. Ratakokemusta siis n. 10 päivää. Edeltävänä keskiviikkona ajoin ensimmäisen kerran kyykyllä alastarolla.
Kyseessä tuo kaunotar: http://www.mp-foorumi.com/gallery....9bf.jpg

Sillä saa vaikka mitä, kuten hyviä kierrosaikoja.

Terveisiä Ideaparkista. Oli pakko pysähtyä hakemaan hyviä ideoita kun omat alkavat olemaan loppu.

Jukka

Jukalle onnittelut yllättävästä voitosta! Harmikseni en päässyt Alastarolle ja tavannut Jukkaa, vaan piti tyytyä Etelä-Espanjan nähtävyyksiin ja etsiä sieltä jotain vastaavaa kuvattavaa.

Toinen miltei yhtä yllättävä juttu oli se, että Staffanin pyörään piti vaihtaa Supercorsat alle, vaikka kuskin piti olla se, joka tässä ratkaisee!?! Jukka voisi hieman selittää tätä rengas- ja myös noita "lypsyjakkara/keinulauta"-juttuja, kun muistaa millaisia haasteita täällä on heitetty? Ja ne, jotka eivät näistä hommista mitään ymmärrä, kokeilkaa seuraavaksi pyörässänne, vaikka jotain tuollaista Michelin Power One-rengasta (esim seos B), niin alkaa siihenkin suuntaan päivä paistaa.

Kolmas, toisin ei aivan yhtä yllättävä juttu oli se, että Jukka onnistui tumpeloimaan takasen tuolleen alta, vaikka alla taitaa olla jo yli 500 ratapäivää kaatumatta!?! Liekö tarkkaavaisuus herpaantunut, vai muuten vaan pidon rajat hukassa, kun oli lähteä jo pari kurvia aiemmin, vaikkei jannu tainnut sitä itse edes tajuta. Väsy tietty iskee kehen tahansa, mutta rallipuolella tuollaista ajoa kutsutaan "tökkimiseksi" ja jota esiintyy eniten B-junnujen puolella. Todella kamalaa katsottavaa, mutta kyllä se siitä vielä lähtee.

Ja ne, jotka eivät näistä hommista mitään ymmärrä, kokeilkaa seuraavaksi pyörässänne, vaikka jotain tuollaista Michelin Power One-rengasta (esim seos B), niin alkaa siihenkin suuntaan päivä paistaa.
Eli Michelinit alla sinä olisit vienyt tuota porukkaa kuin pässiä narussa?

Oikeasti en tiennyt itkeäkö vaiko nauraa kun luin postaustasi, mutta kiitos kuitenkin kun kävit taas hämmentämässä. Kohta kun taas illat pimenevät on näitä hauska vääntää. Nyt kuitenkin pikku hiljaa kohti Botniaringiä, muut on jo siellä ajelemassa. Tuleeko Legenda? Kerro jos tulet, niin otan tuosta kelenterin mukaan, jotta saadaan sullekin kierrosajat mitattua. Hei, hei...

Jukalle onnittelut yllättävästä voitosta! Harmikseni en päässyt Alastarolle ja tavannut Jukkaa,
Eniten olis yllättänyt jos olisit saapunut paikalle ja näyttänyt miten pyörää viedään pidon rajoilla. Mutta kuten kuuluttajakin sanoi "ei näy lossikuskeja ei"...
Arvelinkin, että mua oltaisiin kaivattu siellä, mutta perhe ensin. Ja ehtii tässä vielä kisaamaan, jos siltä alkaa tuntua, mutta kadulle tuskin enduroa kummempaa kaksipyöräistä ostan.

Tällä hetkellä ropaan muuten tuollaista Primera GT:tä, josta tulee ihan kiva leikkikalu soralle ja pitkän talven riemuksi. Otin siihen jopa kaskon + 30 pinnan lunastusturvan, jos/kun kaatuu ajotuntumaa palautellessa. Mikään kireää kisapeliä en ole siitä tekemässä, mutta mikäli Jukka vaan uskaltaa niin otan mielelläni tätä vastaan matsin soralla Yamaha R1 2008 + supercorsat vs Primera 2.0 GT 1998 + Continental (mitkälie kesärenkaat). Tehoja molemmissa about samat 180-200hp, joten Jukalta vaan sana ja järkkään meille sulun yhdelle tielle. Ja Primerassa ei ole/tule kaaria, joten heikosti käy molemmille, jos pahasti ulos vedetään. Reiluna miehenä voin antaa Jukalle vielä 300m etumatkan, jottei tule heti ekassa kurvissa telotuksi.
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back