Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin sunnuntaita, koska silloin kisat...Onko tää lauantaina vai sunnuntaina? Kiinnostaa ainakin katsomaan tulla, mutta lauantai varattu...
No johan tuossa on meikäläinen ja PoS ilmoittaneet, notta ajellaan, jollei "kunnon" pahista löydy, joten kyllä sinne varmasti kuski löytyy.Toivotaan että jostain osallistujat löytyvät. Ei tunnu näillä palstoilla suuta pieksävistä olla osallistumaan. Luultavasti kohta alkaa vielä länkytys, että jos tuo kisa olisi maantiellä, niin kyllä sitten, jne.
Mahdollisuuksien mukaan lauantaina ja sunnuntaina. Pääpaino kuitenkin kisoilla, joten jos aikataulu jostain onnettomasta syystä muuttuu (vakava onnettomuus, suuri öljyvahinko jne.) niin tuo siirtyy iltaan. Sateen sattuessa noita ei turvallisuussyistä järjestetä, mutta aikataulu antaa mahdollisuuden hoitaa joko väliajalla, illalla ja molempina päivinä, joten todennäköisyys noiden toteutumiseen on puolellamme.Onko tää lauantaina vai sunnuntaina? Kiinnostaa ainakin katsomaan tulla, mutta lauantai varattu...
Poliisilla luultavimmin Yamaha FZ1Parempi varoa kuin katua. Kukkahatut pelkää eteen ilmaantuvia pilttejä, vetomiehet taakse ilmaantuvia poliisejaOnko sulla se foliohattu nyt hieman liian kireällä?![]()
Miksi pahiksella täytyy olla omistusoikeus pyörään?
Eihän poliisillakaan ole.
Itse tätä myös ihmettelin, mutta Moottoripyorailyn_tuki_ry:n järjestämät kekkerit niin hän saa säännötkin sanella. Haluan uskoa, että joku kovankin luokan kilpakuski on myös jollain tasolla pamppers, vaikkei karvakypärää pääsään pidäkkään. Onhan niitä pahoja poliisejakin.Totta, mutta miksi kilvanajoa harrastava vetomies ei olisi sallittu yhdistelmä, jos kilvanajoa harrastava poliisi on kerran sallittu? Miksi nimenomaan pitää kieltää, että pahikseksi ei hyväksytä kilpailua harrastavaa? Eihän tällaisessa vertailussa ole mitään mieltä, sillä kaikki tietävät kyllä kuka tämän voittaa.Se nyt varmaan jo monella on tiedossa kuka poliisi on kyseessä, mutta kyseessä on ihan oikea poliisi joka tuolla tieliikenteessä pyöriiEikös tässä nyt ole jonkinlaista epäsuhtaa havaittavissa. Rivien välistä on luettavissa että polliisi on _kilpakuski_.Pahikseksi ei tulla hyväksymään kilpakuskeja.
...
Sitä miten tuo poliisi pärjää kilpapyörällä muita kilpapyörällä ajavia vastaan, voi jännittää myös paikan päällä molempina päivinä.
Ja juu ei... en ole tulossa kokeilemaan. Häviäisin, se on aivan selvä.
![]()
Mutta en minä tästä yöuniani menetä. Onpahan vaan ihan kummallinen järjestely, kun etukäteen rajataan kilpailukykyiset vaihtoehdot pois. Leikkimielinen juttu, joo, mutta itsestäänselvyyksien todistelu on tylsää hommaa.
Käyttääkö poliisi normaalia katurengastusta?? Mita renkaita poliisipyörissä yleensä on?Saa kyllä aika taitava kuski jos aikoo kilpakuski+FZ1 kompoa katupyörällä päästä karkuun, varsinkaan jollain faitterilla ihan turha lähteä varmaan kokeilemaan. Omasta mielestä pitäisi saada poliisille alle joku fjr täydessä laukkuvarustuksessa ja pillit päälle takaa-ajossa tietenkin![]()
1. Täysin normaalit katukäyttöön pelkästään tarkoitetut renkaat.Käyttääkö poliisi normaalia katurengastusta?? Mita renkaita poliisipyörissä yleensä on?Saa kyllä aika taitava kuski jos aikoo kilpakuski+FZ1 kompoa katupyörällä päästä karkuun, varsinkaan jollain faitterilla ihan turha lähteä varmaan kokeilemaan. Omasta mielestä pitäisi saada poliisille alle joku fjr täydessä laukkuvarustuksessa ja pillit päälle takaa-ajossa tietenkin![]()
Vai oikein kaljakorin. Eiku yrittämään.Tähän polkuun voi mainiosti laittaa noita juupas eipäs miksi noin -keskusteluja, niihin voimavaroja riittää aina, joten eikun vänkäämään. Tarjoan kaljakorin jos onnistutte muuksi muuttamaan![]()
Juu, mutta ei kiitos. Minulle riittää yksi kisa, yhdet aika-ajot ja yksi näytösajo, siinä tarpeeksi esiintymistä ja ajamista minulle. Yksi ihan potentiaalinen pahis on ilmoittautunut. Löytyy kilpipyörä, jokunen ratapäivä takaa ja omistusoikeus pyörään. Varamiehiä otetaan mieluusti mukaan, koskaan ei tiedä miten tässä viikkojen edetessä kenellekin käy.Mitenkäs olisi, jos ajaisit itse myös pahiksen roolissa? En tiedä, mutta luulen, että sulla on kyvykäs katupyörä ratakelpoisella rengastuksella.
Oma veikkaukseni on, että saattaisin ottaa tauluun kyseiseltä poliisilta. No, hän ei ole koskaan kyseisellä pyörällä ajanut radalla eikä siis meillä kellään ole tietoa onko vauhti luokkaa 1:25 vai 1:40 vai jotain siltä väliltä. Oma veikkaukseni olisi, että jossain 1:30 alle mennään, mutta tuo selviää sitten paikan päällä. Oma tavoite olisi jossain 1:27-1:29 paikkeilla ja startissa auton kantaan pääseminen. Tänään yhden tuollaisen Ferrarin näin ja voisin vaihtaa päittäin mopooni![]()
Jukka
Eikös se kuitenkin oo sama tilanne siellä tosielämässä, että ne paineet on siellä keulilla? En mä tästä asiasta mitään tiedä, kunhan kysyn vaan.Premierin näkökulma on hyvä.
Kuitenkin olisi ehkä hyvä, että pahiksella ei olisi ylipaineita.