• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pahaa jälkeä vanhalla Tampereentiellä 2.6.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä laitto taas miettimään, kun lauantai-illalla kuulin tapauksesta. Olin itsekin pyörällä ollut lauantaipäivän radalla ihmettelemässä kiihdyttelyjä ja oli kuulemma tämänkin pyörän kyljessä ollut numero eli mitä todennäköisemmin oli käynyt vetäsemässä varttimailin. Ja ei ollut kuulemma mitään jarrutusjälkiä pyörän osalta joten aika yllätyksenä oli pösö eteen loikannut...    
confused_orig.gif
Höpöhöpö mitä soopaa. Tämä kuljettaja ei todellakkaan olllut muuuta kuin katselemassa. Eli älä viitsi puhua paskaa!. Eikä se pyörä ollut R1 vaan FZS600! Tunsin myös kuljettajan eikä hän olluut todellakaan mikä koheltaja. Sen Pösön perään ajaneen Mersun nopeus on ollut kova päätellen sen vaurioista. Vaikea kuvitella, että törmystä olisi voinut välttää, niin nopeasti se auto eteen oli singonnut!
No kuulin vaan tuon että ois ollu numero myös katteessa, mutta mitä väliä oliko katsomassa vai kiihdyttämässä, en tosiaan ole väittänyt että tien päällä olisi koheltanut. Muille kyllä vakuutellu et tuskinpa ajo ylinopeutta kun ovat epäilleet, olisi vaan uponnut enemmän auton sisälle. Ja ei varmaankaan ollut vältettävissä kerran ei ole mitenkään ollut kerenny reagoimaan. En tosiaan ole pyörän kuskia syyllistänyt, ei kai ketään koheltaja ole vaikka olisikin ajanut varttimailin. Toivottavasti mersukuski taasen jättää autoilun sikseen jossei tuolla tiellä eteensä näe...

Höpöhöpö mitä soopaa. Tämä kuljettaja ei todellakkaan ollut muuuta kuin katselemassa. Eli älä viitsi puhua paskaa!. Eikä se pyörä ollut R1 vaan FZ6-S! Tunsin myös kuljettajan eikä hän olluut todellakaan mikä koheltaja. Sen Pösön perään ajaneen Mersun nopeus on ollut kova päätellen sen vaurioista. Vaikea kuvitella, että törmystä olisi voinut välttää, niin nopeasti se auto eteen oli singonnut!
veepeetee tiedät mistä puhut.Asia meni just noin kun sanoit.

Itse tiedän sen paremmin kun kukaan muu koska oon se toinen motoristi.Yhdessä oltiin käymässä sielä Alastarossa ajettiin peräkkäin kun onnettomuus sattui ja menetin hyvän ystävän.

Todella surullinen ja järkyttävä tapaus ei sitä voi ees järjellä ymmärtää miten noin voi käydä.Siinä ei annettu mitään mahdollisuutta selvitä vaikka itse ei mitään väärää tehnytkään.

Jannen muistoa kunnioittaen
kynttila.gif

Otan osaa. Veikkasin R1:ksi varmaan SUN pyörän takia. Vaikka seuraavan yön asiaa mietin, ei se asia mulle selvinny. Menee varmaan niiden selittämättömyyksien piikkiin. Kai se vain oli aika lähteä sun kaverin lähteä? Noin huonoa tuuria ei kai muuten ole(anteeksi, jos loukkaan jonkun vakaumusta). Noin mun on asia pakko kelata.

Omaisille voimia...

Kyllä me oltas Janne haluttu vielä pitää luonamme. Onnea ei ollut matkassa tälläkertaa, ikävä kyllä. M:lle voimia selviytyä raskaasta koettelemuksesta. Toivottavasti Jannen on nyt hyvä olla...

Tosi ikävä juttu.
Motoristi menehtyy ilman omaa syytään. Valitettava tapaus ja valtava järkytys omaisille.
Tämän foorumin kirjoituksissa, ja aivan oikein, pääosin otetaan osaa ja toivotaan jaksamista omaisille. Viestejä on tullut monta lyhyessä ajassa. Siis välitämme. Ja otamme osaa.

Mutta.

Niistä (olisko jo 5 tai 6 motoristia tänä vuonna) omaa hölmöyttään kuolleesta ei täällä näy yhtä pitkiä ketjuja.
Miksiköhän?
Syvin osanottoni myös näiden ihmisten omaisille.

Back