- Sijainti
- Vars.-Suomi
Lyhyet putket on kyllä asiallisen näköiset... Ja mielestäni sopii "kirkkaanakin" hyvin pärrääsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-isoa kiitosta-Ihailtavaa työnjälkeä
! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.![]()
Hieno on pönttö!-isoa kiitosta-Ihailtavaa työnjälkeä
! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.
just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille![]()
![]()
Mikä tuo on? Sarvikuono??oli se alkuperäinen sen verran komia klixx
Mulla ois yks tollanen ylimääräisenä jos kiinnostaa..Mikä tuo on? Sarvikuono??oli se alkuperäinen sen verran komia klixx![]()
löytyykö niit vanneteippejä kiiltävänäkin? en oo nähny ku värillisiä.. ettei vaan laiskuus iskisi..Hieno on pönttö!-isoa kiitosta-Ihailtavaa työnjälkeä
! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.
just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille![]()
Hommaa vaan sitä kirkasta vanneteippiä niin se on siinä!![]()
![]()
E-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.
Mistähän noita muuten mahtais saadaE-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.![]()
<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcategMistähän noita muuten mahtais saadaE-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.![]()
![]()
Nimim. "ei E-hyväksyntää putkessa"
Laitoin tilauksen menemään, saas nähdä mitä sieltä sitten joskus tulee<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcategMistähän noita muuten mahtais saadaE-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.![]()
![]()
oryZ10534QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122" target="_blank">Ebay.com</a>
Voi perskules ois voitu laittaa kimppatilaus pystöön, mulla kans puuttuu E hyväksyntä putkesta josta on rekisteriotteessakin merkintäLaitoin tilauksen menemään, saas nähdä mitä sieltä sitten joskus tulee<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcategMistähän noita muuten mahtais saadaE-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.![]()
![]()
oryZ10534QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122" target="_blank">Ebay.com</a>![]()
Tilaus oli helppo tehdä ja maksun voi hoitaa Paypallilla tai Visalla, itse maksoin Visalla.Voi perskules ois voitu laittaa kimppatilaus pystöön, mulla kans puuttuu E hyväksyntä putkesta josta on rekisteriotteessakin merkintäLaitoin tilauksen menemään, saas nähdä mitä sieltä sitten joskus tulee<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcategMistähän noita muuten mahtais saadaE-merkki?Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.![]()
![]()
oryZ10534QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122" target="_blank">Ebay.com</a>![]()
![]()
Minkälaisia lähetyskuluja tuohon tulee?
Joo, on tullut jo ajat sitten, mutta tulikin sitten hommattua kokoputkisto joka on e-hyväksytty, joten tarra vois vaihtaa omistajaa pientä rahasummaa vastaanJokos on E-lätkät saapuneet?
Komea putki on kyllä! Voishan se joo mustana olla vielä tyylikkäämpi, mut rosteriin ei taida maali kovin helposti ottaa kiinni..Näppärän näköinen, mutta mielestäni toi sopis paremmin mustana, koska tossa pyörässä ei jalkatappien lisäks oo hirveesti kirkasta osaa kiinni...