• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päättötyönä slipari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lyhyet putket on kyllä asiallisen näköiset... Ja mielestäni sopii "kirkkaanakin" hyvin pärrääsi.
smile_org.gif

on kyllä hieno, ite pidän noista lyhyistä
smile_org.gif

sopii oikein hyvin ja kiiltääkin hienosti

thumbs-up.gif
Kyl komeeta jälkee on saatu aikasex..Harvalta pajaltu tuollasia.Eipähän ainakaan joka mutkassa kurvaa samanlaista vastaan..
thumbs-up.gif

bowdown.gif
Ihailtavaa työnjälkeä
smile_org.gif
! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.

bowdown.gif
Ihailtavaa työnjälkeä
smile_org.gif
! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.
-isoa kiitosta-
smile_org.gif
just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille  
062802moto_prv.gif

bowdown.gif
Ihailtavaa työnjälkeä
smile_org.gif
-isoa kiitosta-  
smile_org.gif
 just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille  
062802moto_prv.gif
Hieno on pönttö!
thumbs-up.gif
Hommaa vaan sitä kirkasta vanneteippiä niin se on siinä!
biggrin.gif

bowdown.gif
Ihailtavaa työnjälkeä
smile_org.gif
-isoa kiitosta-  
smile_org.gif
062802moto_prv.gif
Hieno on pönttö!  
thumbs-up.gif
Hommaa vaan sitä kirkasta vanneteippiä niin se on siinä!  
biggrin.gif
löytyykö niit vanneteippejä kiiltävänäkin? en oo nähny ku värillisiä.. ettei vaan laiskuus iskisi..
tounge.gif

Vihvih!

Multa löytyis Yamaha R6 2005 orkkis pönttö jos joku haluaa tuunailla ;)

Ajettu sillä on 7500km ja hintaa pidän 60e!

Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.
E-merkki?
nixweiss.gif
Mistähän noita muuten mahtais saada
nixweiss.gif

Nimim. "ei E-hyväksyntää putkessa"
<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcateg
oryZ10534QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122" target="_blank">Ebay.com</a>

E-merkki?  
nixweiss.gif
nixweiss.gif

<a href="http://cgi.ebay.com/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-HONDA-KAWASAKI-YAMAHA-SUZUKI_W0QQitemZ230207962730QQihZ013QQcateg

oryZ10534QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122" target="_blank">Ebay.com</a>
Laitoin tilauksen menemään, saas nähdä mitä sieltä sitten joskus tulee
biggrin.gif

E-merkki?
nixweiss.gif
nixweiss.gif

biggrin.gif
Voi perskules ois voitu laittaa kimppatilaus pystöön, mulla kans puuttuu E hyväksyntä putkesta josta on rekisteriotteessakin merkintä
sad_orig.gif

Minkälaisia lähetyskuluja tuohon tulee?

E-merkki?  
nixweiss.gif
nixweiss.gif

biggrin.gif
Voi perskules ois voitu laittaa kimppatilaus pystöön, mulla kans puuttuu E hyväksyntä putkesta josta on rekisteriotteessakin merkintä  
sad_orig.gif

Minkälaisia lähetyskuluja tuohon tulee?
Tilaus oli helppo tehdä ja maksun voi hoitaa Paypallilla tai Visalla, itse maksoin Visalla.
Kokonaishinnaksi tais tulla 8 euroo, josta pk:t oli reilun euron.
Tosin ilmotuksessa luki jotain sellaista että jos tilaus menee UK:n ulkopuolelle, niin pk:t voivat olla suuremmat
nixweiss.gif

Myyjän saamat palautteet olivat kohtuu positiivisia, joten luulis sieltä jotain tulevan
biggrin.gif

Tilasin sit itekki tollasen lätkän. Toivotaan et tulee joskus. Eipä ole tullu enne tilattua mastercardilla mitään ni oli pikkasen hukassa tuo homma..

Back