• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päälle unohtuvat vilkut, ratkaisu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Peukalolla vaan painelee sitä nappia muutaman kerran ku on kääntynyt niin ei jää päälle. Tohon tapaan ainaski ite oon jo tottunut, tosin välillä tulee paineltua sitä ihan muuten vaan
cool.gif
Välillä oikein suututtaa itteääkin kun tajuaa että se peukku taas paineli sitä nappia. Hyvä tottumus!

Peukalolla vaan painelee sitä nappia muutaman kerran ku on kääntynyt niin ei jää päälle. Tohon tapaan ainaski ite oon jo tottunut, tosin välillä tulee paineltua sitä ihan muuten vaan
cool.gif
Välillä oikein suututtaa itteääkin kun tajuaa että se peukku taas paineli sitä nappia. Hyvä tottumus!
Jeeep!

Ittekki aina välillä huomaa että painelee
nappia useastikkin risteyksen jälkeen.
cool.gif

Välillä sitä tuntee ittensä tosiaan ihan vainoharhaseks sen painelemisen kanssa. Joskus taas unohtuu koko vilkku
062802moto_prv.gif

Se on meillä volvo kuskeilla ajatusmaailma silleen, kun itse tiedän mihin olen menossa ja mitä helvettiä se muille kuuluu
minne menen, niin mihin sitä vilkkua tarvii.

Mä haluaisin ratkaisun siihen, miten pääsisin eroon jatkuvasta vilkun kytkimen painelusta. Alkaa ahdistaa tää neuroosi ja peukku kipeytyy...  
lookaround_orig.gif
Osta Volvo.
biggrin.gif
Heh, siinäpä on muuten toimiva ratkaisu. Omien havaintojen perusteella Volvokuskit eivät juuri vilkkuasioilla päätänsä vaivaa  
biggrin.gif
Haistakaa nyt paskaa volvokuskit teemalla
mad.gif
Ei se vilkku jää päälle kun muistaa aina kääntymisen jälkeen painaa pois. Kaistan vaihdossa mulla on peukalo kokoajan vilkkuvaihtimella.

Back